KUN FOR URMAKERKURS DELTAGERNE: avstemning gtg

Når kan du tenke deg å stille på GTG i forkant av urmakerkurs?

  • Onsdag 15. mai klokken 17.00

    Stemmer: 4 40,0%
  • Lørdag 1. juni klokken 17.00

    Stemmer: 1 10,0%
  • Jeg kan ikke stille noen av dagene, desverre...

    Stemmer: 5 50,0%

  • Antall stemmer
    10
  • Avstemningen stengte .

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Innlegg
5.101
Sted
Bærum
Da må jeg opprette egen tråd for avstemning, det går fint :)

Alternativene som har dukket opp er 15. mai klokken 17,00, 1. juni klokken 17, samt at jeg synes at et tredje obtion, ingen av delene bør være med, så man raskere danner seg et lite stemningsbilde.

Som trådstarter tillater jeg meg å skrive at 1. juni er uaktuell for min del, men at jeg kommer til å krysse av for 15. mai.

Mvh

Greg
 
Jeg har stemt på alternativ C, ettersom ingen av dagene passer spesielt bra for meg. 15. mai kan jeg dessverre ikke i det hele tatt. 1. juni passer dårlig, men jeg kan muligens rydde unna noe annet dersom det skulle bli den dagen.
 
Begge dagene passer meg, så litt dumt at det ikke går an å stemme på megge, eller ha et annet alternativ som dekker begge dagene! :)

Men jeg møter opp! :)
 
Da blir det 15 mai? Selv om kanskje ikke såååå mange dukker opp blir det vel litt hyggelig klokkeprat og en middag :)
 
Vil kanskje onsdag 5te kunne gå for alle?
Av erfaring med tilsvarende happeninger er det ofte vanskelig å samle alle før dagen. Men det vil være trivelig om flest mulig kan komme. Fire av ti kan 15de. Det er snart...

:cool:
 
Slik jeg ser det er det tolv personer som har meldt sin interesse for kurs, pluss at entropy og jeg har svart. Det er ti svar, noe som betyr at fire ikke har bestemt seg. Med mindre disse fire skulle komme til å bestemme seg - type i dag, ser det ikke ut til at det ikke blir en "bli-kjent" gtg. Mai er en heftig måned for de fleste, både store og små. Derfor har jeg stor forståelse for dette, og det var i utgangspunktet to datoer som ble foreslått, resultatet kunne vært annerledes hvis det var andre og flere datoer, samtidig som vi bare kunne risikert en større spredning, og samme resultat som nå. Jeg oppfordrer alltid alle klokkeinteresserte til å møtes - så ofte som mulig - men å kalle det urmakerkurs-gtg - blir nok en overdrivelse her. Mitt forslag er derfor - å la dette ligge. Jeg tror uansett ikke at dette er vitalt for om kurset blir bra eller ikke.