Konkurranse

Bullit: Du var blant de 6 som var igjen til slutt, og faktisk min favoritt. Men siden dette skulle være en skikkelig trekkning ble det sånn som det ble. :)
Dere er flike alle mann!

Ingen såre følelser her :D Jeg liker bare å ta bilder av ting jeg, og med det sagt...gjett hvem som fikk en ny Macro linse idag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Flott konkurranse med mange supre bidrag samt verdig vinner!! Fantastiske bilder Norseman :D
Har sittet en ti minutters tid å sett igjennom heletråden, det var en glede.Nå er det på tide å tørke vekk et fårete glis etter å ha sett måpende på alle de flotte ur.
Supert bidrag Frik!! :D

Gratulerer norseman! Mange flotte bidrag i konkurransen, kudos til Frik for tiltaket!!!

Gratulerer Norseman, veldig flotte bilder :D

Dette var et flott tiltak, håper dette gjentar seg :D

Og til deg Bullit: Jeg så ikke tråden før igår..... Jeg poster da bilder av samlingen jeg :)

Der var mange rigtig gode fotos, men jeg synes at Norseman fortjener hæderen - stor respekt herfra 8)

Noe sen på avtrekkeren men her nå noen skudd fra mitt hold:
nbf015.jpg

nbf016.jpg

nbf010.jpg

nbf011.jpg

nbf008.jpg

nbf002_2.jpg

1963 skrev:
Noe sen på avtrekkeren men her nå noen skudd fra mitt hold:

I dette tilfellet gjelder i hvert fall uttrykket: "Bedre sent enn aldri". Selv om vel konkurransen er avsluttet.

Glashütte PanomaticChrono er et fantastisk ur - Glashütte har i det hele tatt veldig mye pent, og noen fantastiske urverk. Ta gjerne bilder av dem også. :D

Jeg stemmer for at du reåpner "Galleri"-posten din. - Ser ut som de forrige bildene du la inn der har ramlet ut etter tidssonen-flyttingen.

Takker, Bullit

Leica 0 er et lite smykke. Det er en 100 % replika bygget på fabrikken. Leica er min andre tyske pasjon.
Propsene er kontorrekvisita fra en spansk fabrikk. El Casco lager my kule ting men dessverre alt for dyre. Signaturen i Bygdøy allé selger dette.
Første props er en mobil telefon fra porsche design

http://www.el-casco.es/