Feilpost
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.769 Sted Oslo 13. feb. 2024 #31 Feilpost
Zawatch Støttemedlem Medlem 7. mai 2014 Innlegg 1.640 Sted Nær Oslo 15. feb. 2024 #32 Ønske: Kopier med bilde (og evt info) fra påmelders innlegg herfra, inn i anmeldelsen.
D Dazed Medlem 8. aug. 2022 Innlegg 718 Sted Sarpsborg 15. feb. 2024 #33 Zawatch skrev: Ønske: Kopier med bilde (og evt info) fra påmelders innlegg herfra, inn i anmeldelsen. Klikk for å utvide... Ikke dumt. Linkene i første innlegg i stafettråden går rett til påmeldingene med bilder, btw. Reaksjoner: Zawatch
Zawatch skrev: Ønske: Kopier med bilde (og evt info) fra påmelders innlegg herfra, inn i anmeldelsen. Klikk for å utvide... Ikke dumt. Linkene i første innlegg i stafettråden går rett til påmeldingene med bilder, btw.
frj Medlem 9. okt. 2013 Innlegg 1.356 Sted Brussel/Oslo 15. feb. 2024 #34 Zawatch skrev: Ønske: Kopier med bilde (og evt info) fra påmelders innlegg herfra, inn i anmeldelsen. Klikk for å utvide... Jeg tenkte det samme, så jeg lenket dagens innlegg både til påmelders innlegg, og tagget påmelder også. Reaksjoner: Zawatch
Zawatch skrev: Ønske: Kopier med bilde (og evt info) fra påmelders innlegg herfra, inn i anmeldelsen. Klikk for å utvide... Jeg tenkte det samme, så jeg lenket dagens innlegg både til påmelders innlegg, og tagget påmelder også.