Klokkeran i Grimstad

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Sted
Arendal
Politiet går ut med bilde.
Ikke helt avklart hva som er stjålet, da eiere kom hjem i dag.

Håper det ordner seg for Frank, som er en GG av beste sort.

IMG_0034.jpeg

Se der Mr Bean :LOL:
"Personal i butikken ble truet med en ikke identifisert gjenstand"
Jeg lurer på hva slags "gjenstand" han hadde for å bli så truende: en Glock17 eller en pekefinger i genserlommen?
Han ser spiselig ut i hvertfall 🍽️
Brennesle er kanskje suppen hvor han skulle ligge @GrimReaper

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Se der Mr Bean :LOL:
"Personal i butikken ble truet med en ikke identifisert gjenstand"
Jeg lurer på hva slags "gjenstand" han hadde for å bli så truende: en Glock17 eller en pekefinger i genserlommen?
Han ser spiselig ut i hvertfall 🍽️
Brennesle er kanskje suppen hvor han skulle ligge @GrimReaper
Han så i aller høyeste grad spiselig ut ja, han ser jo ut som en reke. Men hvis reka skulle hatt en Glock i lomma så er jo saken en annen.

Å være i en slik situasjon som butikk medarbeider er ikke ok, uansett hva drittsekken ‘’truer med’’. Har handlet med de online, også vært innom i Grimstad, bare gode opplevelser og ønsker de alt godt.

• Liker
Reaksjoner: Måsabjønn og Ivar
Selvfølgelig er det ikke OK å havne i sånn situasjon. Alle kan bli enige med det.
Men man burde bli klar til vanskelige situasjoner når man holder en butikk med verdifulle gjenstander.
Altså, det kan lønne seg å ha ansatte som kan handtere en del.
Beklager, men det er verden vi lever i.
Spørs om eiren bryr seg i hele tatt fordi forsikringsselskapet betaler alt tilbake.
Husk at i de fleste tilfeller, ranerne er slett ikke bevæpnet opp til trusen med granater:rolleyes:

Han så i aller høyeste grad spiselig ut ja, han ser jo ut som en reke. Men hvis reka skulle hatt en Glock i lomma så er jo saken en annen.
Å holde en Glock gjør ikke at man blir gud.
Spørs om hvem håndterer den, og hvem står på andre siden.
Og de fleste raner i landet er gjort uten såpass alvorlig våpen.
Ofte er det kniv faktisk.

Trist.. koster i alt for mange tilfeller mye mere i terapi, angst og trygd enn verdiene som blir tatt..

Jeg synes det er oppsiktsvekkende at så mange butikker med store verdier har så dårlig kamera overvåking.. Og ja, jeg har 50.000 i verdier og bedre bilder i mitt arbeidslokale...

• Liker
Reaksjoner: Tannhjulet