Klokker som varer? tål mye, og sjelden ødelagt.

da blei det desverre skx009k2 på meg, ønsker meg egentlig skx007, men det får duge siden det er ut av produksjon.

neste gang får jeg vel orde meg kanskje en orient, siden mange sier de er like bra som denne serie.

da blei det desverre skx009k2 på meg, ønsker meg egentlig skx007, men det får duge siden det er ut av produksjon.

neste gang får jeg vel orde meg kanskje en orient, siden mange sier de er like bra som denne serie.

Tror du vil bli fornøyd ;) Samme klokke, bare litt farger.

Bestill deg en sort originalbezel, så har du en 007.

Om det kun er snakk om bezelinsert er ebay din venn. Koster rett over hundrelappen og er fort gjort å bytte. Eventuelt kan du kjøpe helt ny bezel med insert for ca.500,- så kan du bytte frem og tilbake.
Skjermbilde 2016-01-05 kl. 22.56.02.png

• Liker
Reaksjoner: MrFinale
SKX 007 / 009 tåler mye, men jeg vil nevne noe her som er like viktig .......... ; EIERGLEDEN ....... !!! Jeg har mye dyrere klokker som ikke gir på langt nær så my glede på armen ....... Hva det kommer av ? Tja ..... Utrolig kvalitet til prisen ....... designet "snakker" til meg også etter å ha hatt den på armen over tid ...............

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver