- Medlem
- 6. des. 2013
Er det nå jeg fra sidelinjen skal kommentere at jeg forstår deg fordi jeg har tilsvarende følelse for kona vs. andre kvinner?
Nei.
Er det nå jeg fra sidelinjen skal kommentere at jeg forstår deg fordi jeg har tilsvarende følelse for kona vs. andre kvinner?
Prøvde meg på en morsomhet. Sorry. Til saken:
Min helt private, personlige mening er at pepsien, med plexiglass og sin hundremeters vanntetthet, ikke har kapasitet til å være en slik one-watch-to-rule-them-all. Derfor må du ha også de andre.![]()
Min helt private, personlige mening er at du antagelig ikke eier en pepsi med plexiglass og med med hundremeters vanntetthet - og derfor ikke forstår dens kapasitet til å være en slik one-watch-to-rule-them-all. Derfor sier man slikt.
Min helt private, personlige mening er at du antagelig ikke eier en pepsi med plexiglass og med med hundremeters vanntetthet - og derfor ikke forstår dens kapasitet til å være en slik one-watch-to-rule-them-all. Derfor sier man slikt.
Sorry. @SpaceCowboy Jeg har blitt en kron(e)idiot (aka Rolex fanboy).![]()
Ja, du må passe deg, slike uttalelser er ammo for Rolex-haterne som ønsker å ta mannen i stedet for klokka...![]()