Solgt Klokkeboks i brunt skinn fra Rainer.

Medlem
16. nov. 2014
Innlegg
91
Sted
Stavanger
MKqNIJW.jpg


Jeg fikk denne klokkeboksen i posten i dag, men synes skinnfinishen var litt for "røff" og selger derfor boksen videre til noen som liker den bedre enn meg. Den er kjøpt fra Rainer Schuster; mange kjenner sikkert navnet fra før fra andre forumer.

Kvaliteten virker meget, meget bra. Tykt, solid skinn med kvalitetssømmer og gode puter. Innsiden er i brunt filtlignende stoff og veggene virker solide og harde. Glasset skal være ekte glass og ikke pleksiglass, men det vet jeg ikke hvordan jeg får sjekket.

Boksen har plass til 20 klokker i to etasjer. Målene er 35,5cm bred, 16cm høy og 20cm dyp. Kammerene er svære, 6,5 cm brede, og man har mer enn god nok plass til selv de største klokkene. På bildene jeg har lagt ved er en Seiko Tuna øverst til høyre som er 49mm bred.

Jeg betalte like over 2000,- og selger den for 1700,- inkl porto. Den er altså helt ubrukt, uten riper eller skader. Leveres i originalesken jeg fikk fra Rainer.

Bildeserie: http://imgur.com/a/h7vyt#0
(Bildene er tatt i sollys og får skinnet til å virke røffere enn det faktisk er.)
 
Redigert: