Klokkeboks for 6 klokker- forslag?

Jeg fikk min 6klokkers fra TS webshopen i dag. Er fornøyd bortsett ifra at klokkene ikke ligger i ro. Putene er for små for utskjæringene. Noen som bruker noe for å stramme opp ?

Skal du ha noe som får lokkene til å ligge i ro?

jYzZDax.jpg


Pelicase er helt genialt. Om du skal på reise, eler bare oppbevare klokkene på en sikker måte! :)
 
Den der så smart ut. Ikke like elegant som en klokkeboks men så veldig praktisk ut. Etter et par timers vurdering er jeg faktisk veldig skuffet over denne klokkeboksen. Putene er flere cm for små i forhold til åpningene. Hele poenget er jo at klokkene skal ligge i ro oppi boksen. Kommer nok til å benytte angrefristen og skaffe meg en annen boks. Tenkte først at jeg skulle la det gå men nå innser jeg at det går ikke.
 
Jeg har lyst på noe lignende denne, men er usikker på finish/kvalitet. Det er jo, i utgangspunktet, en latterlig bra pris hvis den er bra. Synd ikke TS-shoppen har alternativ med oppbevaring, eller har du noe på lur, @Juice ?

Eksklusiv klokkeboks i tre til 8 klokker [8erboks] - Kr.999,- : klokks.no, Klokker, klokkebokser og vridere

@Rød

Kanskje jeg er litt for ensporet og streng, men så og si samtlige av de rimeligere boksene funker ikke for meg ettersom de har for liten avstand mellom kammerne (tynn skillevegg) og ofte altfor smale puter. En del av disse boksene er heller ikke heltre, men det bør jo ikke nødvendigvis bety så mye dersom den føles bra. Det verste er uansett å se kostbare klokker ligge inntil hverandre i boksen..

Når det gjelder boksene i TS Webshop er jeg dessverre utsolgt for 6 og 8 boksene da disse for øyeblikket ikke er tilgjengelige fra leverandør. Men de skal være tilbake på lager før jul!
 
Redigert av en moderator:
Akkurat slik info jeg var ute etter, takk @Juice .

Jeg har ingen erfaring med klokkebokser, eneste jeg vet er at billigst ikke er best ;)

Jeg får lete litt rundt, det er alltid gøy.
 
Redigert av en moderator:
@Rød

Kanskje jeg er litt for ensporet og streng, men så og si samtlige av de rimeligere boksene funker ikke for meg ettersom de har for liten avstand mellom kammerne (tynn skillevegg) og ofte altfor smale puter. En del av disse boksene er heller ikke heltre, men det bør jo ikke nødvendigvis bety så mye dersom den føles bra. Det verste er uansett å se kostbare klokker ligge inntil hverandre i boksen..

Når det gjelder boksene i TS Webshop er jeg dessverre utsolgt for 6 og 8 boksene da disse for øyeblikket ikke er tilgjengelige fra leverandør. Men de skal være tilbake på lager før jul!

Kanskje du kan svare på hvor bred putene er, og hvor bred skilleveggen er på disse boksene?
 
Redigert av en moderator:
Klokkeboks fra tidssonen - erfaring

Fikk i dag klokkeboksen fra Tidssonen med plass til 6 klokker. Godt fornøyd med varen:) Alle 5 klokkene fra store til små fikk plass.