Alltid fint med Rolex som gave. Gratulerer.
time Medlem 22. april 2008 Innlegg 1.480 23. des. 2015 #16 Alltid fint med Rolex som gave. Gratulerer.
Rød Støttemedlem Medlem 9. nov. 2011 Innlegg 6.512 Sted Arendal 23. des. 2015 #17 Lekker gave! Gratulerer til dere begge
Tek Medlem 4. mai 2013 Innlegg 751 23. des. 2015 #18 time skrev: Alltid fint med Rolex som gave. Gratulerer. Klikk for å utvide... Tusen takk for det @time. Hyggelig å høre fra en som kan sakene sine. Ønsker deg en riktig god jul og så kommer det en Rolexgrail om kort tid Reaksjoner: time
time skrev: Alltid fint med Rolex som gave. Gratulerer. Klikk for å utvide... Tusen takk for det @time. Hyggelig å høre fra en som kan sakene sine. Ønsker deg en riktig god jul og så kommer det en Rolexgrail om kort tid
time Medlem 22. april 2008 Innlegg 1.480 24. des. 2015 #19 Tek skrev: Tusen takk for det @time. Hyggelig å høre fra en som kan sakene sine. Ønsker deg en riktig god jul og så kommer det en Rolexgrail om kort tid Klikk for å utvide... Rolexgrail? Spent nå. God jul til deg og dine (+Rolexer)! Et fint gruppebilde av dine og hennes hadde vært et fint julekortbilde. Redigert: 24. des. 2015 Reaksjoner: Tek
Tek skrev: Tusen takk for det @time. Hyggelig å høre fra en som kan sakene sine. Ønsker deg en riktig god jul og så kommer det en Rolexgrail om kort tid Klikk for å utvide... Rolexgrail? Spent nå. God jul til deg og dine (+Rolexer)! Et fint gruppebilde av dine og hennes hadde vært et fint julekortbilde.
M MrT Støttemedlem Medlem 23. okt. 2013 Innlegg 636 Sted Hamar 24. des. 2015 #20 Utrolig flott. Gratulerer. Og god jul Reaksjoner: Tek
Preben Lidi Støttemedlem Medlem 31. okt. 2009 Innlegg 2.202 Sted kristiansand 26. des. 2015 #21 Perfekt å gi bort noe man kan bruke selv også, jeg prøvde samme trikset. Kjøpte bilbane til min bedre halvdel, det funket ikke så bra. Anbefales ikke. Reaksjoner: havarduf og Tek
Perfekt å gi bort noe man kan bruke selv også, jeg prøvde samme trikset. Kjøpte bilbane til min bedre halvdel, det funket ikke så bra. Anbefales ikke.
tudor Medlem 27. jan. 2011 Innlegg 1.922 Sted Trondheim 27. des. 2015 #22 Lekker Rolex. Gratulerer til fruen. Fortsatt god jul. Jeg har akkurat kjøpt en DJ TT til hustruen, men hun får den ikke før bursdagen hennes i sommer. Reaksjoner: Tek
Lekker Rolex. Gratulerer til fruen. Fortsatt god jul. Jeg har akkurat kjøpt en DJ TT til hustruen, men hun får den ikke før bursdagen hennes i sommer.
Kenny1000 Medlem 13. mai 2014 Innlegg 849 Sted Drøbak 27. des. 2015 #23 Riktig så heldig fru du har! Regner med det blir noen frokoster på sengen i 2016 Reaksjoner: Tek