Kjøpetips

Medlem
10. juli 2012
Sted
Oslo
Jeg vurderer å kjøpe denne klokka til samboeren i barselspresang. Har snakket med selgeren.

Lurer på om noen kjennere her kunne si sin mening om dette kjøpet. For meg fremstår det som svært billig for en nyservet klokke med ny lenke, men jeg må innrømme at jeg ikke kan nok om gamle rolex til å foreta en kvalifisert vurdering.

Jeg vurderer å kjøpe denne klokka til samboeren i barselspresang. Har snakket med selgeren.

Lurer på om noen kjennere her kunne si sin mening om dette kjøpet. For meg fremstår det som svært billig for en nyservet klokke med ny lenke, men jeg må innrømme at jeg ikke kan nok om gamle rolex til å foreta en kvalifisert vurdering.

Utifra annonsen, ser klokken ut til å være i bra stand for alderen og service er nylig blitt gjort, så kjør på sier jeg ;)

Det er ingen tvil om at dette er en fin klokke men legg merke til at det er 26mm, trenden nå er litt større som foreksempel 31 eller 36 mm. Men trender betyr jo ingenting hvis du liker klokken og tror dette er klokken for den blivende mor. :)

Hvis det skal være en overraskelse er kanskje ikke så lett å prøve hos urmaker?

Takk for svar. Det ble ikke noe kjøp denne omgang. Selger sa at jeg måtte bestemme meg med en gang da han hadde to andre kjøpere som ventet. Da takket jeg nei.