Kjøpe klokke til 15k, Maurice Lacroix Pontos???

Jeg har akkurat den modelen du kikker på selv, og er veldig fornøyd med den:) Den sitter godt på håndleddet med sine 40mm, den ser meget bra ut på hånden og kvalitets følelsen er god for meg. Må også nevne at justeringer av rem størrelsen er helt genial hos ML, ingen hull i remme så du kan stille den inn helt perfekt:) Jeg sliter ofte med at remmen skulle hatt hule midt i mellom der de er. Veil norsk pris har også gått opp til 16950,- sånn at du vet det vis du skal kikke litt i fysiske butikker. Bør også være godt mulig å få prosenter hos de ulike AD'ene rundt om!

Går det ann å få rabatt? Trodde de ikke hadde lov til å selge under listepris.:eek:
Hvordan får man rabatt, bare å spørre pent?? :confused:

Går det ann å få rabatt? Trodde de ikke hadde lov til å selge under listepris.:eek:
Hvordan får man rabatt, bare å spørre pent?? :confused:

På mange merker er det fult mulig å få litt rabatt ja:) Andre merker er det vanskelig eller nesten umulig å få rabatter på. På blandt annet på ML bør det gå fint, men for all del "gå frem på en riktig" måte og ikke hyl ut om rabatt i første setning:p

Forsøk den hos forhandler, spør litt om forskjeller mellom andre rimeligere modeller mot den du ønsker. Spill litt usikker og si at du vil tenke litt...vent noen sekunder og spør "hva er din beste pris hvis jeg bestemmer meg nå?"

Pleier å funke på forhandler, det :)

Jeg er forresten strålende fornøyd med min Pontos, som ble prutet ca 10 %. http://www.tidssonen.no/forum/f29/utpakking-av-et-kommende-merke-9896/

Urverket er vel ETA basert tror jeg, så det holder nok til normal bruk.
Er imidlertid sikker på at Lervik eller Tidemann kan fikse en like bra pris til deg, da handler du jo også av AD.

Denne handlet vi til en kollega som fylte rundt år for litt siden! Kjøpte den hos David-Andersen på Egertorget. Vi fikk gravering i safirglasset på baksiden gratis med på kjøpet :) Desverre hadde de gravert med en stavefeil i navnet, men det rettet de raskt opp med levering av nytt ur på kontoret dagen etter... Synes du får bra med bang for the bucks her! Dessuten moro med et merke som ikke er like vanelig som de andre store!