Kjøpe klokke fra Amazon- no go??

Medlem
23. okt. 2015
Innlegg
0
Sted
Eidsvoll
Hei!
Håper noen her kan hjelpe meg.
Jeg ønsker å kjøpe en klokke i gave til jul.
Etter noen søk på nett har jeg funnet ut at jeg kan få kjøpt denne klokken mye rimeligere på nett.
Det er snakk om en Seiko SNP129P1.
Jeg har ingen erfaring med klokkekjøp eller å kjøpe fra Amazon. Jeg ønsker ikke å bli lurt trill rundt så klart. Kan jeg regne med at klokken er ekte når jeg kjøper herfra? De som selger heter watcheszon og sender fra Singapore. I tillegg lurer jeg på om den vil bli billigere når alt er tatt med i beregningen. Den ligger ute på Amazon til 506dollar og kan fås i butikk er til 8400kr. Noen som vet litt mer om dette enn meg,som kan komme med tips og råd?
 
Denne sendes ikke til Norge.

Har selv kjøpt en klokke som ble solgt av Amazon og ikke tredjepart igjennom Amazon. Meget rask levering og du betaler norsk moms og alle avgifter når du sjekker ut.
 
Denne sendes ikke til Norge.

Har selv kjøpt en klokke som ble solgt av Amazon og ikke tredjepart igjennom Amazon. Meget rask levering og du betaler norsk moms og alle avgifter når du sjekker ut.

Takk for svar! Jeg kan nok få den tilsendt til en venn i England.
Men jeg er i tvil om jeg da kjøper et ekte produkt og hvordan det da eventuellt vil bli med service i Norge (forutsatt at klokken er ekte.) Som sagt har jeg ingen erfaring med klokkekjøp,men blir automatisk skeptisk når det sendes fra Singapore. Hva tenker du om dette?