Kjøp og salg

adio

Støttemedlem
Medlem
24. des. 2009
Innlegg
1.574
Sted
Bergen
Hei godtfolk,

Ser at det har blitt lagt ut et kamera for salg. Jeg har tenkt mange ganger på at jeg skulle gjerne lagt ut noe her fremfor på finn, men føler at kjøp & salg tråden bør forbli for klokker.

Men, det går jo ann å opprette et underforum til? Vet ikke hva folk, eller eier av forumet for den saks skyld, tenker..Men jeg hadde iallfall "håpet" at nåværende Kjøp & salg kun er for klokker..Ellers blir det veldig fort litt for mye..
 
My bad :)
Er forsåvidt helt enig i det du sier, men siden det ikke var nevnt noe i rettningslinjene for kjøp og salg, tok jeg en spansk en.
Kan slette tråden hvis det er ønskelig.

Marius
 
La den ligge til mod sier noe du.. Ser at det du selger helt sikkert vekker interesse for en del folk her inne ;)

Tenkte bare at det var kanskje var passende stund å ta en diskusjon på dette jeg.
 
Et underforum er en god ide, kanskje man bør ha 10 poster for å få tilgang - slik at vi slipper "gjester" som bare vil selge.

I tillegg bør regelen om "bumping" skjerpes inn, stort sett går det greit men 1-2 personer har ingen respekt for køen.
 
Har opprettet et underforum i kjøp og salg til diverse gjenstander som ikke er klokkerelatert. Får teste det en stund og se om det fungerer tilfredsstillende.
 
Da håper jeg det blir som ovenfor, at man må ha en god del poster for å få legge ut, så vi ikke risikerer å bli spammet ned av alle mulige finn-nisser som ikke får solgt skrotet sitt.:mrgreen:
 
Da håper jeg det blir som ovenfor, at man må ha en god del poster for å få legge ut, så vi ikke risikerer å bli spammet ned av alle mulige finn-nisser som ikke får solgt skrotet sitt.:mrgreen:

Har litt vanskelig for å tro at det vil bli et problem med det første, med tanke på de brukerne vi har her på forumet :)
 

Hahaha! Takk for nytt uttrykk, Frodo.:p

En tidligere kollega av meg drev litt attåtnæring gjennom Finn før, og hadde til enhver tid masse annonser liggende ute. Han fikk hele tiden henvendelser av folk som kom med skambud, ville ha ting levert til Nigeria, ville bytte med de mest åndssvake ting og generelt bare var forstyrrelser. Disse omtalte han som Finn-skollinger.
 
Et utslag av Rødvinsinspirasjon av aller beste sort.:p

Jeg synes at ordet "rødvinsinspirasjon" var ganske kreativt også, språket er jo i stadig forandring. Dog tror jeg ikke det er i år at dette ordet blir skrevet inn i ordboken.