Kjøp og salg forum delen

Ben

Medlem
10. sep. 2011
Innlegg
6
Har det tidligere vært vurdert å dele inn kjøp og salg forumet etter de største merkene, på samme måte som hoved delen av forumet med sine respektive undersider? Hadde vært veldig sprekt å kunne forholde seg til å "kun" se Omega klokker til salgs, Panerai, Rolex etc.. Bare en tanke.
 
Har det tidligere vært vurdert å dele inn kjøp og salg forumet etter de største merkene, på samme måte som hoved delen av forumet med sine respektive undersider? Hadde vært veldig sprekt å kunne forholde seg til å "kun" se Omega klokker til salgs, Panerai, Rolex etc.. Bare en tanke.

Dersom du velger alternativet "Søk i dette forumet", så kan du f.eks. skrive inn "Rolex". Da får du, stort sett, bare sett annonsene med Rolex-klokker i :)
 
Jeg vet hvordan man søker i forum.. tidligere forum junkie på ett annet forum.. Men jeg liker ikke søkefunksjoner, jeg like å bla.. Som skrevet, bare en tanke for å se om det var noen likesinnede..
 
Dette hørtes veldig rotete ut, det har tatt lang tid å utarbeide dagens løsning og den er de fleste fornøyd med.
 
Så stort er ikke dette forumet, per dags dato i alle fall,at det skal være nødvendig! Blir bare enda mer "unødvendig" å trykke seg inn på;)Liker godt den løsningen vi har kommet frem til, og den fungerer bra nå :) Minus et par som enda ikke har fått med seg siste bumpe regler da;) Men det er nok snart på plass hos alle vil jeg tro:)