mange ''morroklumper'' her på tråden.
Var sp.målet så tåpelig?
Det er jo mer eller mindre umulig å svare på hvor mange som blir tatt og rettsforfulgt, da kommer det litt mer kreative svar
Var sp.målet så tåpelig?
Var sp.målet så tåpelig?
Jeg synes det var tåpelig. Men det skal sies at jeg en raring med hang til lover og regler og sånn![]()
Til ettertanke dette @DoDe !![]()
Haha. Nå handler vel de fleste av sitatene til @Hammerfjord om spørsmål om skatter og avgifter er bra, noe som ikke er relevant i forhold til mitt innlegg.
"Haha." ....???
Vel, det handler om trådstarteren sitt spørsmål om å betale skatt eller ikke for å unngå å bli en "medskyldig kriminell" og også din egen uttalelse : du liker å presentere deg selv som noen som er glad i å betale moms over skatt.
Altså kommentaret ditt "jeg er en raring med hang til lover og regler og sånn" er tydelig nok i diskusjonen om moms.
Følger du tråden og det du skrev eller sover du i timen?
Og hvorfor trenger jeg å ta alt opp for å få deg til å forstå? Utrolig...
Vis vedlegg 145355
Hei @Hammerfjord
Jeg hverken skrev eller mente å gi uttrykk for at jeg er spesielt «glad i å betale moms over skatt». Det jeg mente å få frem er at jeg er en av flertallet som liker å følge de lovene og reglene vi har i vårt demokrati. Her er begrepet demokrati et stikkord. Jeg tror ikke jeg ville følt det samme dersom jeg levde et sted der den «lovgivende forsamling» ikke var folkevalgt.
Du trenger ikke «ta opp alt for å få meg til å forstå». Men ut i fra en mengde andre tråder du har startet og deltatt i ser det ikke ut som om du har noe som helst problemer med å gi uttrykk for det du mener. Gjerne i en litt konfronterende tone. Og gjerne lenge.
Det forrige avsnittet er skrevet i en litt spøkefull tone. Og litt på alvor![]()