Kjøp av rolex

Medlem
12. april 2022
Innlegg
3
Sted
Harstad
Hei,
Noen som vet hvor mye prisene varierer på rolex fra land til land? Har prøvd å google litt på rolex priser i utlandet uten hell.

Hvor er det størst sjans å få kjøpe i utlandet? Norge har jeg gitt opp.
 
Er nytt jeg tenker på. Så da burde ikke prisforskjellen bli veldig stor? Valuta kursen avgjør vel en del.
Har du ikke noe kundeforhold for å få kjøpt i Norge vil jeg tro av info fra internasjonale klokkeforum at du har enda mindre sjanse å få kjøpt i utlandet uten noen kunderelasjon der, dessverre.
 
Er nytt jeg tenker på. Så da burde ikke prisforskjellen bli veldig stor? Valuta kursen avgjør vel en del.
Vet ikke hva du ser etter, men la oss bare si det er en Sub. Jeg hadde nok heller kjøpt den brukt hvis lysten er såpass stor.
 
Jeg har inntrykk av at det er lettere å kjøpe fra AD i Norge enn f.eks i UK. Jeg har vært på venteliste for en GMT her i UK i godt over et år, har kundeforhold der jeg har kjøpt flere klokker de siste par årene men tviler på om jeg får telefon. Skal man få sjansen bør man nok kjøpe smykker og «vanlige klokker» for ganske ekstreme beløp.
 
Kan virke som situasjonen kan være noe annerledes med Tudor. Jeg kjøpte en BB58 over disk i Irland da de var bare var urbane legender her hjemme. Rolex var like tomt som her.