Kjære Norge.

Gratulerer med dagen!

463e33b3.jpg

Her er det fullstendig avholds mens vi venter på at riene kommer. :eek:

Gratulerer så mye med dagen! Jeg har nå gitt opp lesesalen for dagen og om 1 time blir det Champagne med andre nordmenn her på skolen :)

Gratulerer med dagen
b00b06e0-2281-4734.jpg

Dessverre har jeg kvittet meg med de dressy urene mine, så SM300 på mesh får holde

Ikke noe dårlig valg det, Lien :)

Gratulerer med dagen, allesammen! Her har det vært like vått som på julaften, men to grader kaldere. Nok en gang sender jeg min mor takknemlige tanker over at hun presset på meg en varm bunad for tyve år siden.

Dagens ble et Longines lommeur fra tyvetallet. Klok av skade etter fjorårets horologiske skadeverk ble det ikke gjort noen forsøk på champagnemekanikk.
7de61092.jpg

Da har vi gått polynese og datejust er spottet i helgull og ss. Det er også spottet constelation og calatrava.

Glad i dere, gratulerer med dagen!

Gratulerer med Norge alle sammen! Er nå hjemme etter grilling hos en kompis, med to andre kompiser og kjæresten min. Indrefilét av reinsdyr, marinert i paprika- og chilimarinade. Ved siden av hadde jeg laget potetsalat med eple, rødløk og sylteagurk, og sitronmarengspai til dessert.

Ingen wristshots fra meg i dag, men på armen sitter det Speedy på Norges-NATO.

Var i luften mellom 13 og 14 i dag, så alle som så noen veteranfly i formasjon over Oslo har spottet et forummedlem ;) Vet at ihvertfall Entropy så meg :D