***KJØPT*** WTB: Rolex Submariner 14060 eller 14060M

Medlem
16. mai 2011
Innlegg
77
Sted
Bærum
Hei,

Ønsker å kjøpe en Rolex Submariner 14060 eller 14060M i sommergave til meg selv.

Må komme komplett med boks, sertifikat og papirer (det er nesten halve opplevelsen ved et eksklusivt ur for min del).

Venter i spenning.

Mvh
Christian
 
Hei christian!
Om du søker på kjøp og salg vil du finne flere 14060 til salgs.
Blant annet har mogens en, men uten sertifikat, flyback mener jeg hadde en 2011-mod med sertifikat ;)
 
Takk for tipset, har allerede sett de :p

Mogens eksemplar er særdeles lokkende med tanke på tilstand og pris, men uten boks og papirer blir det dessverre ingen handel.

Flybacks er også lokkende, men den ligger litt utenfor mitt budget.
 
Vil tillegge at jeg er ute etter versjonen som ikke har Rolex-teksten + s/n i innerringen. Helst ønsker jeg også at det kun to linjer tekst på nedre halvdel av urskiven.

Veldig kresent med tanke på at jeg også ønsker den komplett med bokser, sertifikat, brosjyrer, tags, etc, men den som venter på noe godt...
 
Utvidet horisont

Da bumper jeg denne med å tillegge info om at jeg har utvidet horisonten til å også være interessert i versjonene med fire rader tekst på urskiven og med "RolexRolexRolex" på innerringen (dvs nå interessert i alle versjoner av 14060 / 14060M)

Klarer ikke å bestemme meg for hvilken versjon jeg liker best, så da er det egentlig ikke så nøye ettersom jeg ikke kan kjøpe alle sammen.

Det enest jeg holder på er at den må komme komplett med bokser og papirer.


Venter i spenning.


Mvh
Christian