Gratulerer med en fantastisk klokke!:)
Marre Medlem 26. mars 2012 Innlegg 240 Sted Oslo 4. juli 2013 #31 Gratulerer med en fantastisk klokke!
olem Medlem 3. aug. 2011 Innlegg 1.603 Sted Lillestrøm 5. juli 2013 #33 Grattis med en utrolig fin 5513 Lurt valg!
RELOX Medlem 30. okt. 2010 Innlegg 1.272 6. juli 2013 #34 Grattis med klokt valg! Utrolig flott, selv byttet jeg ut kua, fikk fela igjen... Men det blir det mer om siden
Grattis med klokt valg! Utrolig flott, selv byttet jeg ut kua, fikk fela igjen... Men det blir det mer om siden
runes Medlem 18. aug. 2011 Innlegg 2.085 Sted Mellom skogen og jordet 8. juli 2013 #35 Marre skrev: Gratulerer med en fantastisk klokke! Klikk for å utvide... slip skrev: Ikke dårlig bytte dette, den var råtøff Klikk for å utvide... olem skrev: Grattis med en utrolig fin 5513 Lurt valg! Klikk for å utvide... Takk for det. RELOX skrev: Grattis med klokt valg! Utrolig flott, selv byttet jeg ut kua, fikk fela igjen... Men det blir det mer om siden Klikk for å utvide... Nå ble jeg veldig spent, @RELOX. Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Marre skrev: Gratulerer med en fantastisk klokke! Klikk for å utvide... slip skrev: Ikke dårlig bytte dette, den var råtøff Klikk for å utvide... olem skrev: Grattis med en utrolig fin 5513 Lurt valg! Klikk for å utvide... Takk for det. RELOX skrev: Grattis med klokt valg! Utrolig flott, selv byttet jeg ut kua, fikk fela igjen... Men det blir det mer om siden Klikk for å utvide... Nå ble jeg veldig spent, @RELOX.