Kan ikke finne navn på klokke

Medlem
2. aug. 2017
Sted
China
Hei
Var intressert i å kjøpe en klokke, men ser ut til å ikke finne den lenger på nettet. Det var en Omega med blå dial, og det som var spesielt med den var at den kom med en bracelet som lignet på rjdder rustning, "mesh" tror jeg det heter. Denne klokken hadde bare tid og dato, ingenting fancy, og bare en krone og ingen ekstra knapper. Prøvde å lete på nettet selv men alt jeg fant var speedmasters med custom bracelet. Hadde gitt et bilde men både navn og bilde var på en gammel mobil.

Å være internettdetektiv hører med denne hobbyen, og det er (dessverre?) en jungel å finne frem!

Det er et par modeller jeg umiddelbart tenker på når du nevner blå skive og mesh:

Omega "Deep Blue" Seamaster
Seamaster120-header.jpg

Omega "Electric Blue" Seamaster
mesh.jpg

Omega "Bond" Seamaster
images

Rop ut hvis dette er i helt feil retning, for det finnes et hav av Omega-klokker.

Bare hyggelig bare hyggelig bare hyggelig bare hyggelig. :)

Du kunne nok funnet deg en lettere modell å få lyst på fra Omega, men Deep Blue 120 er rå! Nærmer seg fem tiår siden den gikk ut av produksjon. Hvis jeg husker rett, klarte @SpaceCowboy å finne et godt (og riktig) eksemplar for en stund siden.

Siden den er så sjelden, blir jeg litt nysgjerrig. Du er helt sikker på at den var blå? Vintage Omega Seamaster 300 har noe likt uttrykk, men kom i svart. Den nye Seamaster 300 får du i blå, og kan kjøpes hos Omega-forhandler.

Omega 166.024
tumblr_nq6ivvkQ9O1royoxho1_1280.jpg

Omega 233.90.41.21.03.001 (Dessverre ikke en IP-adresse, men referansenummer..)
23390412103001-30-large.jpg

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Den har en knapp. "Fancy" kan vi være enige om å være uenige om.

Når han sier "Denne klokken hadde bare tid og dato, ingenting fancy,..." betyr det nok for meg at klokken ikke har noe spesiell utseende. Synes du den Plo-Prof´n har ingen spesiell utseende?
Bare kronen har er helt unikt låse system som finnes på ingen andre klokker, ikke en gang på den nyere versjon av Plo-Prof.

Når han sier "Denne klokken hadde bare tid og dato, ingenting fancy,..." betyr det nok for meg at klokken ikke har noe spesiell utseende. Synes du den Plo-Prof´n har ingen spesiell utseende?
Bare kronen har er helt unikt låse system som finnes på ingen andre klokker, ikke en gang på den nyere versjon av Plo-Prof.

Wow, ta pillen din nå.