Jomfrukjøpet

Testet denne selv såvidt. Kul klokke og fantastisk skive.
Den var nok litt for stor for meg, men jeg har små håndledd ca 16,5cm mener jeg. Men den opplevdes ikke kjempestor eller høy/klumpete. La også merke til at selve hullene til reimen mellom lugs var litt annerledes plassert enn vanlig, men klarer ikke helt å forklare det - ikke helt inne ved klokken, så reimen vippet på en måte opp/ned inne ved klokken. Må bare prøves, eller se video.. :)
Skiven er rå. Indeksene ser ut som bare flyter i luften nesten...

Så bra! Ser den har lug til lug på ca 51mm, men ettersom de er "bøyd" bør du fungere til håndledd som ellers ikke kunne taklet denne lug til lug lengden? Hva vil du tippe er et minimum av håndledd for å kunne bære denen?

Ca 15mm høy? men mye av dette sitter vel i glasset, opplevde du dette som høyt?
Glasset er jo domed så det er nok det som bygger. Men den leverer dimensjonene så utrolig smidig at den oppleves verken klumpete eller stor. Den kjennes rett og slett bare helt riktig ut. Har ikke målt mitt håndledd men kan tenke meg at det er rundt 17-18. Tror fint man kan tåle denne med mindre enn det. Skiven er til å ta pusten fra deg, spesielt den grønne er helt syk.

Jeg prøvde den blå på gummi og den grønne på stoff/seilduk. Gummi var helt klart å foretrekke. Nydelig og myk.

Den virker ganske stor, mye skive,,.
Her ved siden av Chronomat 44
90CD5EEC-E64F-4237-8798-15CC5B740066.jpeg

• Liker
Reaksjoner: urtid og UJU