jomashop erfaringer.

Medlem
8. juni 2012
Innlegg
107
Sted
Engavågen
Hei.
Sitter på nett å ser etter ny klokke siden feriepenger kommer i morgen :p
Har brukt å handle hos creation watches ,men syntes de har lite utvalg i hamilton.
Kom over en side som heter jomashop, så jeg har googla den siden lit å det står mye dårlig om den.
Så jeg lurer på om noen her i forumet har handlet der før. De har jo veldig bra utvalg.
 
Jeg har hatt blandede opplevelser med de.

De er ihvertfall utrolig seine til å svare på epost.

Hadde nok handlet et annet sted.
 
Jomashop

Jeg kjøpte noen klokker derfra for noen uker siden. Jeg har en delt erfaring.

Bra:
- Sortementet er stort og de virket på meg å være en ryddig leverandør
- Jeg opplevde raskt svar på epost. Fikk stort sett svar i løpet av dagen eller dagen etter.
- Klokkene ble levert på døren. Det var bra sporingssystem. Jeg kunne til en hver tid se hvor pakken var. Pakken kom den dagen de hadde estimert og jeg ble oppringt for å avtale tidspunkt for levering.

Dårlig:
- Jeg fant meg klokker som hadde rask leveringstid i følge Jomashop. I det jeg hadde bestilt kom det opp en leveringstid som var lengre. Jeg kontaktet dem og fikk avlyst ordren, enkelt og greit. Jeg bestilte nye varer, denne gangen klokker som skulle sendes i løpet av 1-2 dager. Det skjedde ikke. Jeg purret flere ganger på mail, fikk raskt svar men lite skjedde. Det tok litt over 2 uker før de sendte varene. Dette er også en problemstilling jeg har hørt andre har hatt.
 
Er 2 uker så gærn' leveringstid? + evt shippingtid.
Har handlet fra jomashop 3 ganger. 2 klokker og en winder. Har bare positivt å si om pris, service og leveringstid.
 
Er 2 uker så gærn' leveringstid? + evt shippingtid.
Har handlet fra jomashop 3 ganger. 2 klokker og en winder. Har bare positivt å si om pris, service og leveringstid.

Neida. Det er jo ingen krise. Poenget mitt er vel at det for meg er viktig at de lever opp til forventningene de setter. Når de sier at det skal sendes i løpet av samme dag eller dagen etter synes jeg ikke 16 dager er så bra. I min første bestilling endret varen seg fra ca 2-4 dager til 4-8 uker når ordren var ferdig. Det gjorde at jeg annulerte bestillingen.
 
Enig i det. 2-3 uker er ikke gal leveringstid i det hele tatt, men om man sier man skal sende i løpet av 1-2 dager og det tar 2 uker før man sender varene så holder ikke det.

Handler om å holde det man lover, om å være ryddig.
 
Kopierer mitt innlegg fra en annen tråd:

Ta et kjapt googlesøk på jomashop og reviews.
Visstnok masse tull med dem. Jeg har forsøkt å handle fra dem tidligere. En klokke som "var på lager" var jo absolutt ikke det likevel. Jeg hadde allerede betalt og hele greia kostet meg mye arbeid og frustrasjon selv om jeg fikk pengene tilbake til slutt.

I følge alle review-trådene jeg har lest virker det først og fremst krise dersom du mottar en klokke med defekter. Da er de visstnok mannevonde å ha med og gjøre.

Jeg involverer meg i hvertfall aldri mer med dem igjen.