JoLu boxer ut

Gratulerer,

utrolig pen. Hvor er det dissse selges?

Eterna og Kontiki skriften på skive, er de trykket på eller er de utstående hvis du skjønner hva jeg mener?

Sett etter en kraftig klokke som samtidig har en eksklusiv skive, kanskje dette er et alternativ.

Takker!

Skriften er trykk.
Vet ikke om Eterna selges i Norge (iflg. hjemmesiden til Eterna er det ingen norske forhandlere). Denne er kjøpt på nettet fra USA.

Kjøpte også en Eterna nylig på nettet i USA, en KonTiki Four-Hands. Betalte USD1199. Noen dager senere ble samme klokke også ny solgt på Ebay auksjon for USD922 :( + at ny auksjon med samme klokkemodell startet umiddelbart. Er ingen erfaren Ebay'er men det virker som om tilbudet på Eterna er stort i gråmarkedet.

Samme forskjellen dvs. rundt 20% så jeg det var på en Porsche P6612 ('povered by Eterna' :p) som jeg også var interessert i. Den gikk for USD1325 ( like over limit'en jeg hadde lagt inn desverre)

Er det noen av dere erfarne klokkekjøpere som kan bekrefte at denne forskjellen, dvs i overkant av 20% er en vanlig differanse mellom fast og auksjonert pris på nettet?

Og hvor mye betyr det for prisen om papirene som følger med ikke har AD stempel?