Svært lite brukt legendariske håndlaget loafers fra franske JM Weston i fineste semsket kalveskinn ( suede calf). Modellen er fra en limited edition i samarbeid med den legendariske nattklubben Castel i Paris. Fargen er en veldig mørk lilla, den oppleves som brun/grå/blå på avstand og er overraskende anvendelig da den passer så å si mot alle buksefarger.
I perfekt stand og fikk montert slitehalvsåler av beste kvalitet for kort tid siden.
Størrelse er 7D ( D er en standard bredde), jeg opplever størrelsen som en 7 1/2 hos John Lobb, Edward Green eller Crockett and Jones dvs en 41,5 til 42.
Skoene selges da jeg har bestilt nye i en halvstørrelse over.
Goodyear welt, closed channels, upper fra Tanneries du Puy og lærsåle fra Tanneries Bastin : fantastisk håndverk.
Retail er rundt kr 10.000, pdd og kvalitet er fortsatt minst tilsvarende det du finner hos litt dyrere engelske produsenter fra Northampton ( Green, Lobb osv).
Selges med skoposer, uten eske, uten skotre.
2800, + frakt
I perfekt stand og fikk montert slitehalvsåler av beste kvalitet for kort tid siden.
Størrelse er 7D ( D er en standard bredde), jeg opplever størrelsen som en 7 1/2 hos John Lobb, Edward Green eller Crockett and Jones dvs en 41,5 til 42.
Skoene selges da jeg har bestilt nye i en halvstørrelse over.
Goodyear welt, closed channels, upper fra Tanneries du Puy og lærsåle fra Tanneries Bastin : fantastisk håndverk.
Retail er rundt kr 10.000, pdd og kvalitet er fortsatt minst tilsvarende det du finner hos litt dyrere engelske produsenter fra Northampton ( Green, Lobb osv).
Selges med skoposer, uten eske, uten skotre.
2800, + frakt