Avsluttet JLC Master Control - 34mm - Rose Gold - UTEN minstepris

Medlem
10. april 2008
Innlegg
913
Edit lørdag 13.2: Hadde oppgitt feil diameter på klokken. Dette er rettet opp - i tillegg er modellnummer lagt inn.

Nå har jeg holdt på med klokker i en del år - og klokkeboksen har gjennom disse årene hatt et meget variert innhold. De siste årene har interessen dog dabbet litt av, og jeg ser at min 36mm TT Rolex Datejust dekker alle mine behov.

Min flotte JLC fortjener derfor et nytt hjem - kanskje hos deg? Det siste året har den stått til pynt på pulten hjemme.

Klokken er en 34mm JLC Master Control i rosa gull. Den kommer med en svart originalrem og foldespenne i rosa gull. Klokken skal være fra 1996 ihht. opplysninger når jeg kjøpte den. Modellnummer er 145.2.89 - hvis man vil sjekke prisreferanser i utlandet

Klokken kommer uten boks og papirer. Den holder tiden greit når man bruker den, men den har dårlig gangreserve - en rens må derfor påregnes. Klokken er pen, med mindre bruksmerker. En polering vil nok rydde opp i det meste.

Kjøpt av GG "Scharnke" her inne for noen år siden, han solgte mye gromme klokker her inne. Hvis du sjekker opp meg her inne, så bil du også finne noen titalls ryddige transaksjoner.

Auksjonen avsluttes søndag 14.2 klokken 21.00. - og den auksjoneres bort uten minstepris. Minste budøkning settes til kr. 500,-

Klokken kan hentes sentralt i Drammen, eller sendes for kjøpers regning.

Ta kontakt på PM ved spørsmål.

JLC1.jpg
JLC2.jpg
JLC3.jpg
JLC4.jpg
JLC5.jpg
 
Redigert:
Takk for alle bud så langt!

Det er nok enkelte som kan være skeptiske til størrelsen, men jeg synes klokken bærer utrolig flott - og med sin slanke kasse så er det en klokke som glir perfekt innunder skjorten.

Legger ved et sammenligningsbilde sammen med min 36mm DJ:
Sammenligning.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: MikroKrone