Solgt JLC: (2013) Jaeger-LeCoultre Master Memovox SS med alligator rem

Medlem
26. april 2011
Innlegg
5.075
52.900,-

Både bud, skambud og bytteforslag på PM.

- http://www.tidssonen.no/forum/utpak...r-memovox-1418430-ss-alligator-leather-16944/
- nypris 67.000,-
- det er venteliste på denne modellen hos AD i dag
- så å si ubrukt, jeg har kun hatt den på armen ved tre anledninger (da med stor glede!)
- tatt ut 01.mars i år (2013) hos Tidemann i Oslo
- Memovoxen er 40mm, kommer på sort alligator-rem med foldespenne, har dato og alarm (!)
- motivasjon for et eventuelt bytte er (1) døyve flippebehovet, er hardt angrepet (2) trenger ikke dressur før til høsten når jeg er ferdig med pappa-perm (3) har de siste årene hatt sykt lyst på en Deepsea og har latt være pga størrelsen, men jeg lever jo bare en gang....
- urets unge alder, lite bruk, norskkjøpt bør gjenspeiles i salgs-/bytteverdi, ta kontakt om du har lyst å teste et dressur så ser vi om vi kan bli enige:)
- Jaeger-LeCoultre er en av urverdenens mest anerkjente, eldste, innovative og flotteste produsenter. Har produsert urverk og deler for stort sett samtlige av sine konkurrenter, bl.a AP, PP, PAM. Verkene testes i 1000 timer før de forlater fabrikk. JLC har lagd noen av verdens mest imponerende urverk med nærmest uforståelige komplikasjoner. Historien strekkes helt tilbake til 1833. Alle som er interessert i klokker bør ha vært innom en Jaeger:)
- Master Memovox - Jaeger-LeCoultre

DSC_0495_zpsbb3250ad.jpg



Kan byttes i Rolex, primært av nyere dato. Penger opp/ned.
 
Redigert: