Jaeger-LeCoultre Master Compressor Diving Chronograph vurderes for salg. Ble i sin tid solgt til @andres , men måtte krype til korset kort tid etter for å spør om jeg kunne få kjøpe den tilbake. Så får vi se hvordan det går denne gangen. Den er i all beskjedenhet sinnssykt tøff, og gjør seg bedre i virkeligheten enn jeg klarer å få frem på bilder. En trenger ikke forklare hva det går i her, inne, men dette er jo noe litt ekstra ift hva det går noen av på dusinet. Etter min mening smått komisk at dette koster det samme som en brukt speedmaster.
Modell: 160.T.25, fra 2008.
Leveres med komplett sett papirer/sertifikater og original JLC boks.
Kassen er utført i børstet titan
Diamter: 44mm
Urverk: Manufacture/in-house JLC caliber 751D : 65 timer power reserve, 41 "juveler", column wheel, ceramic ball bearings, free sprung balance, laser-welded hairspring.
1000 meter ! (100 ATM)
Fullt sett original dokumentasjon inkl. sertifikat og boks.
Full service hos JLC i Sveits for over kr 20 000,- Sept 2022:
65k. eller gode bud. Jeg har masse gode referanser, det har du og. Signe dagen.
Skal laste opp flere bilder ila dagen. Ble en blanding av internett og egne i første omgang på jobb.
Modell: 160.T.25, fra 2008.
Leveres med komplett sett papirer/sertifikater og original JLC boks.
Kassen er utført i børstet titan
Diamter: 44mm
Urverk: Manufacture/in-house JLC caliber 751D : 65 timer power reserve, 41 "juveler", column wheel, ceramic ball bearings, free sprung balance, laser-welded hairspring.
1000 meter ! (100 ATM)
Fullt sett original dokumentasjon inkl. sertifikat og boks.
Full service hos JLC i Sveits for over kr 20 000,- Sept 2022:
65k. eller gode bud. Jeg har masse gode referanser, det har du og. Signe dagen.
Skal laste opp flere bilder ila dagen. Ble en blanding av internett og egne i første omgang på jobb.