IWC stål med opptrekk

Medlem
28. nov. 2013
Innlegg
70
Sted
Oslo
Hei. lurte bare på om noen kunne hjulpet meg her. Ser på en fin vintage dressur. fant denne IWCen på lokal klokkeforhandler i byen. men vet ikke om den overpriced eller lignene. finner ikke noe spesielt på nett. men det er visst en 1969 mod. IWC stål med opptrekk! eneste infoen jeg har.

Brukte ur - www.urmakerheramb.com

IWC_zpse83ed601.jpg


mvh sigurd
 
Urmaker Heramb er en hedersmann som selger nyoverhalte klokker med garanti.
Service på denne type klokke kan koste 2.500.- så dette tatt i betraktning er ikke
prisforlangende urimelig.

IWC er kvalitet.
 
Redigert:
Prisen på den er ikke ueffen uansett hvilken IWC det er snakk om, hvertfall ikke dersom den er nyoverhalt. Se bare på chrono24 og ebay priser på vintage IWC. Skulle likevel gjerne visst litt mer om den dersom jeg skulle vært interessert; caliber? Er det original krone?
Lykke til!
 
Prisen på den er ikke ueffen uansett hvilken IWC det er snakk om, hvertfall ikke dersom den er nyoverhalt. Se bare på chrono24 og ebay priser på vintage IWC. Skulle likevel gjerne visst litt mer om den dersom jeg skulle vært interessert; caliber? Er det original krone?
Lykke til!

@Ralph - IWC'en er solgt. Nettsiden er absolutt ikke oppdatert, det beste er nok å stikke innom Heramb.
 
Redigert av en moderator: