IWC - Probus Scafusia (bildetung!)

Gratulerer med en fantastisk fin klokke. Jeg brukte en slik en periode selv og har flere ganger vurdert å skaffe en igjen. Portuguese-serien er imo den mest vellykkede fra IWC. De fleste klokkene er dressy nok til å brukes til pent samtidig som de er store nok til å brukes til casual. Regner med du får mye glede av denne fremover.

• Liker
Reaksjoner: gulenissen
Gratulerer med en fantastisk fin klokke. Jeg brukte en slik en periode selv og har flere ganger vurdert å skaffe en igjen. Portuguese-serien er imo den mest vellykkede fra IWC. De fleste klokkene er dressy nok til å brukes til pent samtidig som de er store nok til å brukes til casual. Regner med du får mye glede av denne fremover.

Takk skal du ha !
Du får revurdere Portuguese i fremtiden. Litt å velge mellom i kolleksjonen.
Den er kanskje litt for stor og tykk til dress (med mine håndledd, samt konservative syn på dressklokker) men Kevin Spacey/Underwood er nok helt uenig ;)

Takk skal du ha !
Du får revurdere Portuguese i fremtiden. Litt å velge mellom i kolleksjonen.
Den er kanskje litt for stor og tykk til dress (med mine håndledd, samt konservative syn på dressklokker) men Kevin Spacey/Underwood er nok helt uenig ;)

Jeg har en, bare ikke Chrono ;)
image.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Oscr og gulenissen
Lekker! Gratulerer så mye. Og av nysgjerrighet; illustrasjonsfotoet du har, er det bilde av den aller første? Hva er refnr på den?

• Liker
Reaksjoner: gulenissen