IWC Portuguese chronograph

Medlem
6. juli 2010
Innlegg
498
Sted
Oslo
Hva må man regne med å betale for et pent brukt eksemplar?
Og hvordan er de å få solgt igjen? Håper noen kan hjelpe :)

Mvh
Montanus
 
Jeg vil tro ett sted mellom 30-35 lapper er en fornuftig pris. Har sett ett par ligge lenge på finn med en pris over dette, men når de kommer ned i pris blir de raskt plukket opp;)
 
Det var noe rundt der jeg så for meg også. Men jeg burde vel kjøpe en deployant clasp(eller hva det heter) også? Har hørt flere si at det er en del bedre.. Hva tenker dere om det?
 
...Men jeg burde vel kjøpe en deployant clasp(eller hva det heter) også? Har hørt flere si at det er en del bedre.. Hva tenker dere om det?

Et nydelig ur - godt valg!
Jeg har pin buckle på min, og det funker helt perfekt. Sitter tight og fint på hånden.

Tenker du "safety" kan en clasp være greit, dog - da du ikke risikerer å miste uret om låsen åpner seg/uret glipper i hånden.

Lykke til med kjøp!;)
 
Problemet jeg har ved å kjøpe denne typen ur uten papirer er at det tidligere og gjerne enda er en svenske som bygger frankens av denne typen ur. husker det var en periode det FLORERTE av disse frankensene på en av de store replica forumene. Noen av de var komplette foruten kassen, mens andre var det kansje bare byttet skive eller reim osv.
 
Den på ebay har jo veldig fin pris. Men jeg håper på å finne en i Norge eller Sverige. Hvis den sitter godt med orginalspennen så prøver jeg nok først med den :)
 
Den har ikke in-house verk. Om det ikke er en dealbreaker for deg så er det bare å kjøre på. Jeg har klart å fortrenge det selv og er på utkikk.