IWC Perpetual calender `Le Petit Prince`

Nessuno79

Støttemedlem
Medlem
6. mars 2011
Innlegg
3.252
Sted
Asker #nessuno_79
Dette er muligens noe av det råeste jeg noensinne har sett ...Ekstra artig at det er sånn helt greit utenfor rekkevidde, både i tilgengelighet og pris. For å hedre den franske flypioneeren Antoine de Saint-Exupéry (som også skrev `Le petite Prince) laget IWC denne ene klokken (så ja, helt ok limitert) som ble auksjonert bort på Sothebys omtrent for et år siden. Dukker trolig ikke opp i KS her med det første heller er jeg redd. Trolig noe jeg seriøst kunne vurdert å blitt en èn-klokke man av. Heldigvis ikke aktuelt.

 
"Gode" nyheter ...den kommer også i en ikke fullt så limitert utgave, i rose gull. Jadda, tror fortsatt den er noe utenfor rekkevidde gitt:)
 
"Gode" nyheter ...den kommer også i en ikke fullt så limitert utgave, i rose gull. Jadda, tror fortsatt den er noe utenfor rekkevidde gitt:)

Rose Gold utgaven finnes i 270 eksemplarer, finnes også en helt plain pilot 41 mm Iwc Mark XVII Le Petit Prince i stål i 1000
Eksemplarer.
 
Rose Gold utgaven finnes i 270 eksemplarer, finnes også en helt plain pilot 41 mm Iwc Mark XVII Le Petit Prince i stål i 1000
Eksemplarer.

Jeg siklet en stund på den ordinære mark xvii le petite Prince. Dvs det ble bare sikling på nettet, tror ingen eksemplarer fant veien til Norge. Ifølge Bjerke var de helt sjanseløse i få inn et eksemplar.

For meg er denne enkle utgave den vakreste i serien.

 
Den er helt rå, men er vel i praksis umulig å få tak i. Synd at den "vanlige" versjonen kun finnes i gull. Ellers er jo portugieser versjon et godt alternativ og mer tilgjengelig.

IW503401_KCuYQIx.c023449aa8d29d037f55cf9447a45faf.jpg