IWC introduserer Big Pilot's Heritage Watch 55 og 48

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.129
Sted
Fredrikstad
IW510301_Mood-1050x734.jpg


http://www.tidssonen.no/2016/01/iwc-introduserer-to-nye-big-pilot-modeller/

Min personlige mening? Rått!
 
Er det ikke 55 millimeteren som har 8-dagersverk?

Veldig kule klokker.
 
Lekkert! Men, 48 og 55 mm!?

Skal ha Big Pilot, skal ikke ha Big Pilot, skal ha Big Pilot, skal ikke ha Big Pilot....... Vet ikke hvor mange ganger denne har vært på shortlisten, men hver bidige gang jeg prøver Big Pilot finner jeg ut at den er for stor - og ja, jeg vet at den skal være stor, men ikke så stor.....

Skal tape en hockeypuck på armen de neste dagene og se hvordan det går, funker det blir det Big Pilot i 2016 :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Bigpilot12 og Genta
Lekkert! Men, 48 og 55 mm!?

Skal ha Big Pilot, skal ikke ha Big Pilot, skal ha Big Pilot, skal ikke ha Big Pilot....... Vet ikke hvor mange ganger denne har vært på shortlisten, men hver bidige gang jeg prøver Big Pilot finner jeg ut at den er for stor - og ja, jeg vet at den skal være stor, men ikke så stor.....

Skal tape en hockeypuck på armen de neste dagene og se hvordan det går, funker det blir det Big Pilot i 2016 :D

Kan alltids lette deg for dameklokken, så slipper kontrastene å bli så store :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Ckbuff
Kan alltids lette deg for dameklokken, så slipper kontrastene å bli så store :)

He, he - jeg har vel egentlig ikke lyst til å selge noen av klokkene mine, og i hvert fall ikke "dameklokken". Tror BP'en er akkurat det jeg trenger for å få balanse i boksen ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB
Steike. Få gjør pilotklokker som IWC, og så langt lager vel ingen dem større.

Det kommer mye mer den 18. ser jeg.

Blant annet en 36 mm pilot, ny Mark-utgave (40 mm nå og uten trippeldato), kronograf med tidssoner, 24t visning og den indre bezelen fra Aquatimerne (!).

Det slippes også flere Top Gun-modeller med mindre diameter, BP, Mark XVIII og kronografen blir tilgjengelig med midnattblå skive, blant annet:

Pilot’s Watch Time-zoner Chronograph
Pilot’s Watch Automatic 36
Pilot’s Watch Mark XVIII
Big Pilot’s Watch
Pilot’s Watch Chronograph
Big Pilot’s Watch Spitfire
Pilot’s Watch Perpetual Calendar Digital Date-Month Spitfire
Big Pilot’s Watch Annual Calendar Edition “Le Petit Prince”
Big Pilot’s Watch Edition “Le Petit Prince”
Pilot’s Watch Chronograph Edition “Le Petit Prince”
Pilot’s Watch Mark XVIII Edition “Le Petit Prince”
Big Pilot’s Watch Perpetual Calendar Edition “Antoine de Saint Exupéry”
Pilot’s Watch Double Chronograph Edition “Antoine de Saint Exupéry”
Big Pilot’s Watch TOP GUN
Big Pilot’s Watch Perpetual Calendar TOP GUN
Pilot’s Watch Chronograph TOP GUN
Pilot’s Watch Chronograph TOP GUN Miramar
Pilot’s Watch Mark XVIII TOP GUN Miramar


 
Redigert:
Har selv hatt en BP og synes 48mm er fin størrelse. 55mm derimot er nok i største laget. Man ser det på bildet i artikkelen at den ser komisk stor ut.
Men den 48mm så meget snasen ut!
 
Alle er vel enig om at de er elleville, men størrelsen passer ikke for mine spinkle håndledd. Men kult å produsere en 55'er!
 
Hmm. De har tatt bort flere bilder siden jeg la ut linken. Bare mulig 36mm pilot igjen som har nyhetens interesse. Det er jo embargo til 18, men det er flere nettsteder som er litt slappe med det. Google modellnummer så kommer det da noe:rolleyes: