IWC Ingenieur - Overview

Ser ut som en meget bra oversikt. Det er tider hvor jeg ønsker med slike oversikter for andre modeller fra andre merker også. Glimrende at slike nettsteder finnes!
 
Bra side med masse info, må se at for meg ble ikke Ingenieur-modellen interresant før etter 2005 med de nye utgavene...men de er til gjengjeld sinsnykt fete.
 
Takk for info'en. Knall side.:D

Personlig synes jeg det var litt synd at IWC beef'et opp Ingenieuren fra noe som var et tilnærmet perfekt design IMO.
 
Topp side!

Må si meg delvis uenig, UJU. Riktignok kan jeg virkelig like gamle Ingenieur, men den nye synes jeg også er helt rå. Det er et tøft ur som "tåler" litt størrelse. Jeg har tatt den i nærmere øyesyn ved et par anledninger, og den gjør seg godt på armen. Alf Lie har en Mission Earth i vinduet nå.

Mission Earth Edition har en fantastisk skive. Jeg synes den blå modellen med oransje tall og visere er ganske fet også.

Var rimelig nært at jeg slo til på denne for bare et par uker siden...
 
Må si meg delvis uenig, UJU. Riktignok kan jeg virkelig like gamle Ingenieur, men den nye synes jeg også er helt rå. Det er et tøft ur som "tåler" litt størrelse. Jeg har tatt den i nærmere øyesyn ved et par anledninger, og den gjør seg godt på armen.

Jada, ikke misforstå.
Jeg digger den nye Ingenieur også. Det eneste som er litt snodig er at den har det samme 80110 urverket men har økt størelsen til 46mm, mens "Big Ingenieur" ligger på 45,5mm med 51113 verket som sannsynligvis fyller denne kassen perfekt. Det blir litt ulogisk for meg.
Men for all del; en KONGE klokke!:D
 
Kult å lese at den alminnelige Ingeniur Automatic og Ingeniur Automatic AMG har IWCs eget inhouse-verk (80110). Særlig AMGen har jeg sett til salgs til latterlig lave priser brukt. Ble litt mer spennende nå:D