Gratulerer med en flott IWC. Det finnes mye der ute som er spennende uten å komme fra Rolex :)
TomB Medlem 25. jan. 2010 Innlegg 4.418 Sted Trondheim 12. des. 2016 #16 Gratulerer med en flott IWC. Det finnes mye der ute som er spennende uten å komme fra Rolex Reaksjoner: ukjenner
ukjenner Medlem 17. juli 2012 Innlegg 85 Sted Follo 12. des. 2016 #17 Timebandit skrev: Gratulerer så mye. Det jeg liker aller beste med denne, er den sømløse overgangen mellom lenke og kasse. Er liksom smidd ut av ett emne om du forstår Klikk for å utvide... Skjønner veldig godt hva du mener, tror kanskje det var noe av det som fenget meg også ved første blikk!
Timebandit skrev: Gratulerer så mye. Det jeg liker aller beste med denne, er den sømløse overgangen mellom lenke og kasse. Er liksom smidd ut av ett emne om du forstår Klikk for å utvide... Skjønner veldig godt hva du mener, tror kanskje det var noe av det som fenget meg også ved første blikk!
ukjenner Medlem 17. juli 2012 Innlegg 85 Sted Follo 12. des. 2016 #18 Oscr skrev: Skjønner at du falt for den, har en selv, også den med sort skive. Superkomfortabel, tross størrelsen og vekten. Klikk for å utvide... Overraskende god å ha på ja! Kjenner egentlig ikke hvor tung den er før man har den "i hånda" og ikke på armen. Reaksjoner: Oscr
Oscr skrev: Skjønner at du falt for den, har en selv, også den med sort skive. Superkomfortabel, tross størrelsen og vekten. Klikk for å utvide... Overraskende god å ha på ja! Kjenner egentlig ikke hvor tung den er før man har den "i hånda" og ikke på armen.
ukjenner Medlem 17. juli 2012 Innlegg 85 Sted Follo 12. des. 2016 #19 TomB skrev: Gratulerer med en flott IWC. Det finnes mye der ute som er spennende uten å komme fra Rolex Klikk for å utvide... Hjertelig! Vi får se om jeg ikke blir mer vågal i tiden fremover, nå har man kommet litt ut av "Rolex boxen", så får vi se hva som skjer fremover!
TomB skrev: Gratulerer med en flott IWC. Det finnes mye der ute som er spennende uten å komme fra Rolex Klikk for å utvide... Hjertelig! Vi får se om jeg ikke blir mer vågal i tiden fremover, nå har man kommet litt ut av "Rolex boxen", så får vi se hva som skjer fremover!
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.088 Sted Gullkysten 12. des. 2016 #20 Bølletøff IWC! Grattis! Reaksjoner: ukjenner