iwc big ......

Medlem
22. april 2008
Innlegg
1.404
liker dere iwc big pilot kun pga størrelsen?

Liker den selv, men synes 7days indikatoren ødelegger litt av symmetrien og stilrenheten. Mark xvi har finere stil symes jeg, men urverket i big pilot er bare superb.

Hva er deres tanker på bp?
 
I like it (a lot)!

Ikke lett å beskrive hvorfor jeg liker den. Det er noe med at den ser "rar" ut for alle ikke kjennere, men for de innvidde (de gale som nyter klokker) så har alle en mening om "BigPilot'en".

For mitt eget vedkommende så er prisen hovedproblemet med BP. Ikke ene og alene fordi den er så dyr i kroner og øre, men også fordi den er så "røff" og "røffe" ting skal behandles litt røft. Nå tåler nok BP'en juling, men jeg kan ikke gi så mye penger for en klokke som ser ut som "verdens kuleste beater", men som jeg ville behandlet som porselen.

(når jeg leser det jeg selv har skrevet så kan det se ut som om jeg sitter på jobb og drikker, men jeg tror allikevel det oppsummere mange av mine følelser rundt BP'en. For ordens skyld vil jeg tilføye at jeg er helt edru!)

PS. BP'en har en slik effekt på meg at jeg alltid blir stående og måpe litt etter at jeg har sett en ute på gata, jeg håper du kjøper en!
 
Underbar klocka ! Skulle gärna vilja ha en även om annat får gå före. Storleken är ju en del av det historiska arvet.