Kom over dette innlegget fra 2012; fantastisk vakker boks! Har fruen sydd puter nå, så du kan vise oss nye bilder @Andsan, denne gang MED innhold?Besökte Sorrento i Italien nyligen och blev då förtjust i hantverket Intarsia ( träinlägg ). Sökte i många affärer och hittade sedan en liten butik/verkstad på en bakgata. Där fanns denna! En box i matt valnöt. Farbrorn, ca 80 år gammal och han hade själv gjort den. Vi snackade lite fotboll och annat. Denna box hade till en början bara en mellanvägg men han kunde sätta dit en extra utan kostnad. Drygt 100 euro för detta hantverk tycker jag var billigt. Han hade tyvärr inga kuddar men det har min fru lovat att sy.
Här kommer mina rariteter placeras.
Anders. S
Jeg blir lykkelig når jeg ser flott håndverk og noen som klarer å ta det enda et steg videre til et brukshåndverk. Har vært på noen bittesmå italienske møbelverksteder, og det håndverket de lager der er helt uten sidestykke. Når du i tillegg har en frue som er i stand til å sette prikken over i'en blir resultatet kanonflott. Stor ros både til håndverkerne, til deg, din frue og til dem som laget godteriet som den nå blir fylt med.![]()