![]()
Neineinei, Zenith, Brad Pitt og Ellen DeGeneres kan ikke være våre fanebærere. Vi må heller trå til sjøl! Explorers unite!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nei Zenith, dette bekrefter jo bare akkurat det HerrUr sa - 36mm klokker er i 2011 kun for bøgs og kvinnfolk...![]()
![]()
![]()
![]()
Da jeg solgte min Explorer I, så fikk jeg svar fra flere forskjellige som hadde tenkt å kjøpe den i gave til kona. (Endte også opp som konegave til slutt)
Når det er sagt, så likte jeg egentlig størrelsen godt selv. Et sporty ur som gled lett under mansjett så vel som polvott, og aldri trøbbel med at det slo bort i vegger og rekkverk ved normal gange.
men etter 2 dager med en mal på armen laget av papp
Hehe... Det kaller jeg en grundig due diligenceDu kunne ikke bare lånt en klokke av kona da
![]()
Du må se humoren i det du skrev ZenithSe det du skrev, det jeg skrev og svaret til JoLu så forstår du sikkert...
![]()
Det jeg skrev var verken ment som kritikk av Explorer eller dem som eier den. Jeg syntes Explorer er en veldig cool klokke![]()
I og med at man har trukket trender inn i duskusjonen, tenkte jeg bare å nevne at diger pimp bling er på vei ut. Det mest trendy er vintage Rolex (for ordens skyld nevnes størrelsen: 36 mm). Fler og fler urprodusenter lanserer retromodeller i tråd med dette. Bjerke er imho litt bakpå når det gjelder uttalelser om hot or not.