Irritert:(

Ja, meget bra post JoLu :D

Den siste meldingen til Zenith traff ikke helt blinken for å si det pent :D
Snakk om å skyte seg selv i foten... ;) :D :D :D

Brad-Pitt-Rolex-Explorer.jpg

Neineinei, Zenith, Brad Pitt og Ellen DeGeneres kan ikke være våre fanebærere. Vi må heller trå til sjøl! Explorers unite! :D:D

IMG_7116.jpg

44444444.jpg

chalk4.jpg

IMG_5290.jpg

hdim.jpg

IMG_4265.jpg

IMG_3258.jpg

xIMG_3259.jpg

DSC00403.jpg

IMG_6694.jpg

DSC00262.jpg

DSC_1926-1.jpg

IMG_1530.jpg

Hehe, rart med det, men det er nok kjendisene som gnir reklamen best oppi trynet på oss og mange er meget påvirket. Og når det kommer til legning, ser jeg ingen sammenheng med Explorer. Den er jo designet for tøffe menn som våger det flesteparten ikke våger;) Sjøl er jeg sjømann, men for min del vil det ikke være et nederlag om en homse eller lesbe bruker samme ur som meg.
Hollywoods kjendiser vil nok altid være den viktigste reklame for hvermansen uansett merke,modell eller legning. Sånn er det bare:)

Nei Zenith, dette bekrefter jo bare akkurat det HerrUr sa - 36mm klokker er i 2011 kun for bøgs og kvinnfolk... ;) :D :D :D

Så med dette mener du at samtlige Explorer I-eiere her på tidssonen enten er bøg eller kvinnfolk?
Hm,det må jo være litt av et slag i tryne for samtlige Explorer I-eiere her. Og etter mitt innrykk er vi visst ganske mange Explorer-fans her.
Nei,nei,nei:(

Og SAILOR, jeg har fortsatt foten i behold, men du har virkelig gått av deg skoen på dette utsagnet ditt.........:(

Da jeg solgte min Explorer I, så fikk jeg svar fra flere forskjellige som hadde tenkt å kjøpe den i gave til kona. (Endte også opp som konegave til slutt)

Når det er sagt, så likte jeg egentlig størrelsen godt selv. Et sporty ur som gled lett under mansjett så vel som polvott, og aldri trøbbel med at det slo bort i vegger og rekkverk ved normal gange.

Da jeg solgte min Explorer I, så fikk jeg svar fra flere forskjellige som hadde tenkt å kjøpe den i gave til kona. (Endte også opp som konegave til slutt)

Når det er sagt, så likte jeg egentlig størrelsen godt selv. Et sporty ur som gled lett under mansjett så vel som polvott, og aldri trøbbel med at det slo bort i vegger og rekkverk ved normal gange.

Skjønner. Da jeg ringte Briljant Gull og Ur, trodde jeg at det var en 39mm( Visste ikke da at 39mm var en ny modell). Da han sa at det var en 36mm, sa jeg at det var uaktuelt for meg. Jeg la på og tenkte ikke mer på den på en ukes tid. Helt til jeg så den igjen på Finn.no. Da tenkte jeg at denne må prøves. Jeg kjøpte klokka og tenkte at om den ikke sulle falle i smak, ville jeg få solgt den kjapt uten særlig tap.
Da klokka ankom og den var montert på armen, skjønte jeg at dette var rette klokke til rette mann:)
Mitt intrykk var også at det var en damestørrelse, men etter masse wristshots på nett og 2 dager med en mal på armen laget av papp, kjøpte jeg klokka og har ikke angret siden.

Du må se humoren i det du skrev Zenith :D Se det du skrev, det jeg skrev og svaret til JoLu så forstår du sikkert... ;)

Det jeg skrev var verken ment som kritikk av Explorer eller dem som eier den. Jeg syntes Explorer er en veldig cool klokke :D

Hehe... Det kaller jeg en grundig due diligence:):):) Du kunne ikke bare lånt en klokke av kona da;)

Hehehe, satt ombord i båten når jeg bestemte meg og bestilte den.Ingen klokke i nærheten forutenom arbeidsklokka mi, en Seiko Premier Automatic. Et voldsverk på 43mm:)

Du må se humoren i det du skrev Zenith :D Se det du skrev, det jeg skrev og svaret til JoLu så forstår du sikkert... ;)

Det jeg skrev var verken ment som kritikk av Explorer eller dem som eier den. Jeg syntes Explorer er en veldig cool klokke :D

Joda, no hard feelings:)

En mal på armen i papp? I to dager? Det kaller jeg research på høyt
plan. Jeg har faktisk klippt ut en Deepsea her nå i bølgepapp som
kommer til og prøves nøye ut;) Spøk til side så er det vel jenteklokke-
moten som tippet mere over mot større klokker og det er jo bare
positivt. Hva er mere sexy enn en hot chick med en Rolex sportsmodell
på armen? Noen ganger er 36mm nok....

I og med at man har trukket trender inn i duskusjonen, tenkte jeg bare å nevne at diger pimp bling er på vei ut. Det mest trendy er vintage Rolex (for ordens skyld nevnes størrelsen: 36 mm). Fler og fler urprodusenter lanserer retromodeller i tråd med dette. Bjerke er imho litt bakpå når det gjelder uttalelser om hot or not.

I og med at man har trukket trender inn i duskusjonen, tenkte jeg bare å nevne at diger pimp bling er på vei ut. Det mest trendy er vintage Rolex (for ordens skyld nevnes størrelsen: 36 mm). Fler og fler urprodusenter lanserer retromodeller i tråd med dette. Bjerke er imho litt bakpå når det gjelder uttalelser om hot or not.

Absolutt:)