Inspirasjon til neste GTG

Medlem
28. jan. 2008
Innlegg
1.763
Sted
.
Når den tid kommer, altså når vi skal ha vårt neste PAM GTG, hva med å få egene gensere??
Jeg kikket litt på Paneristi og så at de hadde egene GTG t-skjorte. Det så litt sprekt ut.
Vi står helt fritt til å finne på tekst og blde etc. Hva synes dere andre?

WWPD :D ?

Frik
 
Støtter ideen ! :mrgreen:
Ser de tyske "P-day" folka er flinke med sånt. Har vi noen designere blant oss ? Kan du frik ta et initiativ ? :roll:

Ellers så foreslår jeg gjerne noe varig noe.... :eek:

20060929_0160.jpg
 
Ok!

Alle tatoverer dato for neste GTG på overkroppen!

Når det er sagt, så der det en utrolig tøff tatovering, Brio!
 
Litt tilbake til t-skjortene,. Jeg skal sjekke litt rundt på pris og leveringstid også har jeg en designerkone som kan hjelpe meg litt med hvordan det skal kunne se ut.
Jeg så for meg litt sånn som OP logoen som Brio hadde, enten i en liten variant eller en STOR variant over hele brystet.
Men jeg er åpen for alt, så forslag taes i mot.

Tatoo ja... hva med denne 8) Ikke akkurat logo for klokker men..
 
Stilig ! Er det riksvåpenet ditt, frik ?
Det står respekt av det symbolet ! ;)

Jeg har noen gode tegninger av OP logoen, - om du (eller andre) trenger det til arbeidet med evt. T-skjorte.

Foreslår OP logoen med underliggende tekst : "Paneristis - Oslo / Norway" :?:

Gjerne på venstre skulder / bryst, gjerne i ca 15 X 15 cm :?: :?:
 
Send meg gjerne logoen på mail, du kan få mailen av meg på PM.
 
Mitt forslag:

Bryst - liten logo + Norge (ikke Norway)
Rygg - stor marinedykker logo (den med to dykkere på "torpedo"), ikke noe tekst
 
Tror jeg vil slippe å gå med maiale på ryggen :)

Det blir litt som å ha bilde av en Stuka. Det passer seg ikke helt, imho.

Vi får se hva din bedre halvdel kommer opp med Frik.
OP-logoen er i alle fall et must.. Officine Panerai og Oslo Paneristi sammenfaller jo mht. forkortelse også!
 
Personlig liker jeg at det er litt diskrè og "hemmelig" 8) Alle trenger ikke å vite hva OP står for eller hva dette er. Med et stort bilde blr det veldig prangende og litt for mye. Men er åpent for alt og alle forslag.
Så fort jeg (kona) har laget noe kommer dere til å få se alternativer.
 
DJM skrev:
Tror jeg vil slippe å gå med maiale på ryggen :)

OP-logoen er i alle fall et must.. Officine Panerai og Oslo Paneristi sammenfaller jo mht. forkortelse også!


Litt enig med DJM.

Mitt "endelige" forslag er OP logo'en på venstre bryst, ca 15 X 15 cm og en tekst med ordene Panersitis / Oslo på tvers over ryggen (mellom skulder bladene) ca 5 cm høye.
Gjerne hvit tekst på mørkeblå tøy...

Må evt. også bestilles i XL ! :mrgreen:
 
God idé Brio.. men..

Jeg er ikke spesielt god i italiensk, men er ikke Paneristi allerede i flertall?
Slik at "Paneristis" blir galt grammatisk, litt ridende rytter til hest? :D
 
Er det fritt frem å komme med forslag til logo, satt her i kjedsomhetens stund å redigerte ihop noe småtterier, resultatet ble iallefall som følger:


[attachment=0:tt2eoyvb]Untitled-2 copy.jpg[/attachment:tt2eoyvb]
 
Bra forslag To-ov :)
Men vi er i boks med hvordan dette skal se ut og det vil snart komme ut på disse sidene, så følg med 8)