Innlagt på galehuset!

Medlem
27. feb. 2012
Innlegg
49
Sted
Oslo
Som tittelen sier har jeg valgt å slutte meg til "galehuset" her inne. Tenkte det var best for min familie og mine venner at jeg har et sted jeg kan få utløp for min klokkeinteresse, slik at jeg kan slutte å snakke å snakke "hull i hodet" på de om noe de egentlig ikke bryr seg om.

Tenkte dere kunnskapsrike folk her inne kanskje kunne hjelpe meg på veien mot ny klokke:) Har lyst på en litt sporty klokke, helst over 43 mm. Prisen i denne omgang tror jeg må bli rundt 15-20k. Er veldig interessert i en omega seamaster PO, men man får jo lyst på noe nytt hver dag!:p
Setter stor pris på alle forslag, så kjør på folkens:)
 
Enig med adamskater, kjøp en PO XL med lenke. Billigere å kjøpe på gummirem enn lenke senere.

Velkommen hit forresten :)
 
Velkommen!

Omega PO kan så absolutt anbefales i det prisintervallet du har satt deg. Jeg har selv en 42mm, og er storfornøyd med den :D
 
Breitling har jo en del større ur. Superocean heritage feks. er vel i ditt prisintervall. Uten at jeg er kjenner tror beg du får de i flere farger som svart, brun/kobber og blå i 46 mm. Om du går for 42mm er den også i grønn.
 
Breitling har jo en del større ur. Superocean heritage feks. er vel i ditt prisintervall. Uten at jeg er kjenner tror beg du får de i flere farger som svart, brun/kobber og blå i 46 mm. Om du går for 42mm er den også i grønn.

Finnes en grønn Chrono i 46mm også! En LE, men ganske sikker på at Urmaker Jørgensen har en inne;)
 
Er du villig til å gå opp til ca. 27.000 nytt (antagligvis noen tusenlapper billigere brukt), kan jo IWC være noe? Tenker da på Aquatimer, 44mm:

iwc-aquatimer-IW356802_MED.jpg


Fås også med hvit skive. Du finner den bl.a. hos Urverket.
 
Mange alternativer til en bra pris på urverket. Sjekk ut Oris og PO xl. Longines har vel også en diver der av stort format. Ellers er jo Sinn heftige ur med store modeller. Velkommen hit ja. Om familien i det lengre løp er så glad du fant dette stedet vil nok vise seg, ikke ta det for gitt haha:eek: