Ikke melding på mail ved mottatt PM

Medlem
9. des. 2010
Innlegg
83
Sted
Oslo
Har i de siste dagene ikke fått melding på mail om at jeg ha mottatt PM på TS. Dette har fungert strålende for inntil kort tid siden.

Har dette skjedd fler? Noe Jeg gjør galt?

Takker for svar.¨

God kveld

Tots
 
Hei,

Det kan se ut som om vi har hatt et midlertidig problem med våre mailservere. Har hatt problemer med å motta mail selv.

Gi en beskjed dersom problemet vedvarer.
 
Hei Juice!
Det ser ut som om problemet fortsatt ikke er løst.
Fikk flere PM-er igår, men ble kun informert om en.

sjuli
 
En kollega har akkurat forsøkt å registrere seg på forumet men ikke mottatt noen registreringsmail så han får ikke aktivert kontoen sin. Hoster mailutsendelsen igjen eller er det noe annet snodig som har skjedd på veien ? :)
 
Mailen hoster nok litt. Usikker på hva det egentlig kommer av. Ser ut til at mailen kommer frem, men at det er snakk om en forsinkelse.

Send meg gjerne en PM med brukernavnet til kollegaen din, så skal jeg aktivere kontoen manuelt.
 
Ser ut som den kom etter en stund, ser ut som kontoen hans er aktiv nå (HaakonS) men mailen dukket ikke opp i løpet av arbeidsdagen i dag i hvert fall så må ha skjedd i kveld.

Takk dog :).

Mail-hosting kan være litt annoying å feilsøke, ta en titt på headeren om du klarer å fremprovosere det hos deg selv og se om du finner noe å bli klok på der.
 
Mailen hoster nok litt. Usikker på hva det egentlig kommer av. Ser ut til at mailen kommer frem, men at det er snakk om en forsinkelse.

Send meg gjerne en PM med brukernavnet til kollegaen din, så skal jeg aktivere kontoen manuelt.

Stemmer for mitt vedkommende, kommer frem men forsinket.
 
Hvor lang tid skal det egentlig ta for at man skal få en privat melding etter..

...at man fått beskjed om at "X har prövd å sende deg en privat melding, men din innboks er full"?!

Jeg har slettet i stort sett hele min innboks, inkl sendte meldinger og har kun brukt 7% av det hele nå. 12 timer etter å fortsatt ingen PM som dykker opp.

Husket at dette var et problem siden tidligere men trodde nok det var retta på?!

Noen som vet?

mvh
 
Dette problemet har dukket opp hos meg nå, noen andre som sliter med
varsling på mail?

Samme her M_R, ikke fått mail på de to siste PM jeg har mottatt!

Synes btw også at forumet går utrolig seint for tiden og det gjør at det blir "slitsomt" å surfe rundt her inne! Går treigt både på pcen og via tapatalk, samme hvilket Wi-Fi jeg har brukt :(