Gratulerer med tøff beater:)
Watches & Such Medlem 8. des. 2010 Innlegg 1.366 Sted Bodeux 23. juni 2012 #17 adamskater skrev: Klok av krilles post verkar ett dopp i kokande vatten vara saken för att få remen mjuk o smidig. Testa o bekräfta? Klikk for å utvide... Natoremen er på og sånn tror jeg det forblir, men jeg kommer tilbake med resultat etter testen
adamskater skrev: Klok av krilles post verkar ett dopp i kokande vatten vara saken för att få remen mjuk o smidig. Testa o bekräfta? Klikk for å utvide... Natoremen er på og sånn tror jeg det forblir, men jeg kommer tilbake med resultat etter testen
Timekeeper Medlem 30. mars 2011 Innlegg 3.526 Sted Oslo 23. juni 2012 #18 Aldri feil med Seiko heller, og hyggelig å ikke merke at kontoen har beveget seg.. Kanskje jeg må handle? Grattis til deg!
Aldri feil med Seiko heller, og hyggelig å ikke merke at kontoen har beveget seg.. Kanskje jeg må handle? Grattis til deg!
Sticky_MD Medlem 28. mai 2012 Innlegg 260 Sted Bodø 23. juni 2012 #19 Gratulerer med fortreffelig sommerklokke (og egentlig fortreffelig til nær alle andre anledninger) En fetter sier velkommen:
Gratulerer med fortreffelig sommerklokke (og egentlig fortreffelig til nær alle andre anledninger) En fetter sier velkommen:
Jon Ali Medlem 4. aug. 2011 Innlegg 1.636 Sted Kristiansand 24. juni 2012 #21 Gratulerer med en god beater. Min hilser. ps. Ja jeg har kokt en slik seiko gummi rem og den ble litt mindre stiv, skulle kanskje ha kokt den mer.
Gratulerer med en god beater. Min hilser. ps. Ja jeg har kokt en slik seiko gummi rem og den ble litt mindre stiv, skulle kanskje ha kokt den mer.