Hvor pokker er phenix blitt av !!!!!

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Innlegg
4.344
Sted
ThePromisedLand
Er/var ihuga Phenix bruker,men hvor pokker får man kjøpt seg en klaret jakke nå for tiden ?????:confused:
Noen som har en link til nettside eller annet forslag ?
 
Redigert:
Phenix? i 2011? Trodde de jakkene døde sammen med steinvaska jeans jeg :mrgreen:

Kan nok skaffes i nedre del av Karl Johan...se etter en fyr med bananbøy i knea.

KAB
 
Generelt får du kjøpt Phenix der du får kjøpt klubbutstyr til alpin (racing).

Prøv Anton Sport Bekkestua eller Torshov sport.

http://www.skinett.no selger online. Gode priser og hyggelig fyr, men veldig lange leveransetider.
 
Var innom Anton Sport i Bogstadveien for en stund tilbake og da hadde de salg (mener det var rundt 30%) på Phenix-jakker ;)
 
Anton Sport har Phenix ja.. Husker Phenix fra jeg var yngre og kjørte aktiv alpint for Heming. Da var Phenix kult, men mener å huske at de jakkene og buksene vi hadde ikke var vanntett for fem flate øre. Gjør deg en bjørnetjeneste og kjøp ordentlig Gore-tex type Norrøna evt Helly Hansen Helly Tech. Kule klær og ikke minst, varme og vanntette.

M
 
Anton Sport har Phenix ja.. Husker Phenix fra jeg var yngre og kjørte aktiv alpint for Heming. Da var Phenix kult, men mener å huske at de jakkene og buksene vi hadde ikke var vanntett for fem flate øre. Gjør deg en bjørnetjeneste og kjøp ordentlig Gore-tex type Norrøna evt Helly Hansen Helly Tech. Kule klær og ikke minst, varme og vanntette.

M

+1

Phenix er jo japansk, så allerede da kan man jo bli litt skeptisk.

Jeg liker å holde meg til norske og svenske produsenter av aktivitetsklær ettersom de er laget for de ekstreme forholdene vi kan ha her oppe. Dessuten syns jeg de har fått det beste designet også.
 
+1

Phenix er jo japansk, så allerede da kan man jo bli litt skeptisk.

Jeg liker å holde meg til norske og svenske produsenter av aktivitetsklær ettersom de er laget for de ekstreme forholdene vi kan ha her oppe. Dessuten syns jeg de har fått det beste designet også.

Helt enig her. La ut et par bilder av meg selv i "andre interesser"-tråden her, hvor jeg står telemark i Helly Hansen Odin jakke og bukse. Beste skallklærne jeg har hatt noen gang. Mest slitesterke, og de mest vanntette glidelåsene jeg har sett på noe som ikke er en våtdrakt ;)

IMG_8518.JPG