Hvor mange GMT 1675 har vi på tidssonen?

..........

DSC_1318.jpg

Himmel. Denne var bare lekker. Jeg er fryktelig svak for dials som viser at de har noen år bak seg. Husk å sende meg en PM om du noen gang skulle finne på å kvitte deg med denne :D

Frode.

16750

Denne medbergnes skjønner jeg? 86`modell 16750, for tiden på Bond-nato fra tidssonen. Pepsibezel knakk for noen år siden, byttet da til svart. Når jeg ser disse bildene vurderer jeg retur. Kommer ikke veldig godt frem på bilden men den har en nydelig patina.

IMG_0911.jpg

Gammel string, men jeg legger ut likevel...

Inspirert av forrige tråd om hvor mange redsub det finnes på tidssonen og nyervervelse av en 1675 selv, lurer jeg på hvor mange GMT 1675 det finnes her :)

Tok noen nye bilder denne helgen. 1675 fra 1970. Upusset bevels og fin patina. Insert er kjøpt i ettertid for å få frem mer faded patina. Insert er mulig enda eldre enn klokken, men jeg liker denne fargen på pepsi. Lenken er arvet av min far. Han brukte denne på sin 1675, som han kjøpte på 70 tallet. Min favoritt

_DSC4885_zpsaed95e68.jpg
[/URL][/IMG]
_DSC4909_zps5e8c5745.jpg
[/URL][/IMG]

Vet at jeg poster i feil tråd, men tar sjansen likevel. Jeg er på jakt etter en 1675 fra 1975. Hvis noen har en å avse, ta kontakt :D