Hvor kjøper man custom reimer?

Medlem
5. jan. 2014
Sted
Vestfold
Har et par eldre klokker som jeg kunne tenke meg å freshe opp med en custom reim eller to. Hvilke sider anbefales for å få litt kvalitet over sakene.

Har googlet men det er er en stor jungel der ute. Spesiellt på ebay...

Se gjerne i denne tråden. Her har du hele spekteret fra billige reimer i $20-klassen til høykvalitetsreimer i $300+ klassen.

Kan anbefale Ted Su, Simona straps (de steffano) og Greg Stevens.

@fredde1972 jeg holder til i Asker, men dessverre ikke så alt for mye tid til å lage remmer om dagen da det er studier ved siden av hektisk jobb og familieliv:)
Men, har tilhold i Stavern så og si hele sommeren, og da lages det stort sett remmer hver kveld:) Ikke at jeg rengner med du tenkte vente helt til sommeren altså, hehe. Mine remmer finner du på http://instagram.com/nessunostraps/

Redigert av en moderator:
@Nessuno79 Holder du til i Stavern på sommeren så er det sykkelavstand for min del :)

Grunnen til at jeg spør er at jeg gjerne vil vise klokken/klokkene for å få noen anbefalinger på hva som kan bli bra. Har tidligere ikke hatt så stor suksess med å handle bare etter bilder på nettet.

Uansett så tenker jeg litt frem i tid, så vi lar den bare ligge enn så lenge så kan vi ta opp kontakten mot sommeren om det fortsatt blir aktuelt? :)

@Nessuno79 Holder du til i Stavern på sommeren så er det sykkelavstand for min del :)

Grunnen til at jeg spør er at jeg gjerne vil vise klokken/klokkene for å få noen anbefalinger på hva som kan bli bra. Har tidligere ikke hatt så stor suksess med å handle bare etter bilder på nettet.

Uansett så tenker jeg litt frem i tid, så vi lar den bare ligge enn så lenge så kan vi ta opp kontakten mot sommeren om det fortsatt blir aktuelt? :)

@fredde1972 Er også i Stavern en god del helger fra etter påsken og frem til sommeren, så muligheter alt da;) Vil bare ikke ta på meg oppdrag nå som jeg ikke kan garantere at jeg får tid og blir ferdig osv. Har nok hengende over meg til at jeg ikke trenger dårlig samvittighet for ufullstendige rem-oppdrag:) Men bare send meg en PM når vi har kommet over påsken du, så ser vi hva vi får til.