Hvor fan er man, før man er en geek?

Medlem
30. april 2008
Innlegg
58
Jeg har akkurat lest boka Øyne Blå av Jan-Sverre Syvertsen. en kriminalroman fra Ski/follo området.altså mitt lokalområdet. forøvrig en ganske bra bok, med en intr problemstilling. spørsmålet er hvor nerdete er det når jeg leser ut mot slutten at en av personene i romanen har en exclusiv og dyr Panerai klokke. og min første tanke er at det må jeg fortelle om på tidssonen?
 
purdey skrev:
spørsmålet er hvor nerdete er det når jeg leser ut mot slutten at en av personene i romanen har en exclusiv og dyr Panerai klokke. og min første tanke er at det må jeg fortelle om på tidssonen?

Synes ikke det er nerdete i det hele tatt! Jeg ville tenkt og gjort akkurat det samme selv.... klokkenerd....? njæ... bare litt over normalt interessert :D

Btw; hyggelig du deler dette med oss... kanskje jeg må lese boken? Når forfatteren inkluderer skildringen av en panerai i boken må den jo være bra!
 
Jeg merker at jeg ble litt interessert i å høre hvordan klokken ble beskrevet i boken, jeg. Og var det mordren eller helten som hadde den på armen? :eek:
 
er det ikke litt sånn sport i og spotte Panerai rundt om kring. Forfateren gikk i hvertfall et par steg opp i cred stigen pga det

klokken er beskrevet på en veldig atypisk måte, og jeg tror faktisk forfatteren har forstått panerai i måten han framlegger den på, selv om det er "litt feil"

skal ikke si noe mer om det for å unngå og røpe for mye
 
Hehe.. morsomt! :)

Geek? Who cares??

Jeg nøler ikke med å dele selv de mest obskure Panerai-observasjoner!
 
Festlig observasjon!
Smart is the new sexy vet du ;)

Har du forresten lest "Wonderboy" av Henrik Langeland, purdey?
 
Juice skrev:
Festlig observasjon!
Smart is the new sexy vet du ;)

Har du forresten lest "Wonderboy" av Henrik Langeland, purdey?

Wonderboy, hmm nei den har jeg ikke lest. det høres nesten ut som om jeg burde det???
 
Den er det bare å lese!!!!!
Har den faktisk liggende på kontoret :) Vil du låne den :)
 
purdey skrev:
Wonderboy, hmm nei den har jeg ikke lest. det høres nesten ut som om jeg burde det???

Trolig en av de få bøkene der det snakkes om JLC Master Compressors og Girard-Perregaux'er med gullbroer ;)
Er ikke så verst rent handlingsmessig heller.