Slik jeg forstår det kom Maxi dial først ca 1979 med 5517 og senere 5513, men uttrykket ble først brukt om LV-en som kom i 2004. Så ja, LV-en har hele tiden hatt Maxi Dial.Maxi dial også på den gamle LVen? Når kom maxi dial?
Bildet er selvsagt dårlig, men ut fra hva man kan se ville jeg sagt at dette er en fake.
Du kan jo høre med kompisen din om bokstaven "E" har like lange streker i teksten mellom hornene. På en original skal midterste strek være litt kortere enn resten. Veldig mange fakes av ikke så god kvalitet som bommer der.
Jeg mener at det blir helt feil av oss å spekulere i om klokken er falsk, basert på et så dårlig bilde.
Ta klokken med til AD og få fastslått ektheten![]()
Jeg mener at det blir helt feil av oss å spekulere i om klokken er falsk, basert på et så dårlig bilde.
Å åpne en rolex gjøres veldig enkelt med en saks.
Ajajajaj! Det høres ut som en perfekt måte å ripe opp baklokket på! Med mindre du har en spesialteknikk jeg ikke vet om, ville jeg aldri sluppet en saks i nærheten av min Submariner.....
En Sub åpnes med en Stickyball eller et ordentlig baklokk-verktøy a la dette:
![]()
Ajajajaj! Det høres ut som en perfekt måte å ripe opp baklokket på! Med mindre du har en spesialteknikk jeg ikke vet om, ville jeg aldri sluppet en saks i nærheten av min Submariner.....
En Sub åpnes med en Stickyball eller et ordentlig baklokk-verktøy a la dette:
![]()