Hvilken skal jeg velge?? Tips mottas!

Jeg ville vurdert en Explorer II også hvis du er ute etter noe som ikke "alle" har.;)

Har absolutt vært innom tanken. Nydelig klokke! Grunnen til at jeg har slått den litt fra meg nå er at den gir meg rett og slett ingen ting når jeg har den på hånden. Hvis du skjønner hva jeg mener? Den kommer nok innom samlingen en gang i fremtiden, men ikke som første Rolex :)

IMG_4397.jpg

:mrgreen:

Denne hadde vært mitt tips (SD).....Dette pga datolupen sitt fravær som etter mitt syn er en komplikasjon mot sin hensikt.
Hånden med klokken på må jo være i rett vinkel på ansiktet for og lese dato,samt at rent estetisk (smak og behag) er den ikke akurat noen skjønnhet etter mitt syn.
Selv om du vurderer kun nytt,bør en brukt SD til kr 35-40K vurderes.

SD01.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit

Smak og behag.. Prøv alle og kjenn etter godfølelsen. Startet med en ny 116710 og fortsatte med en brukt 16600 selv. Har begge ennå og er superfornøyd med dem.. SD er nok den eneste som blir i samlingen på lang sikt.

Det store problemet her er vrangforestillingen om at du må kjøpe nytt ;)

Jeg har, og har hatt exp 1, exp 2 og sub 16610. Jeg har selvfølgelig tafset på det meste annet :rolleyes:

Den Rolexen jeg har vært mest fornøyd med var en pent brukt 16610. En SD ville antagelig vært enda litt riktigere.

Anyways - tenk over om du ikke like gjerne kan legge litt mindre penger på bordet og være like fornøyd.

Klarer du ikke det er valget lett: Sub C.

(tror jeg)

Tusen takk for tips og innspill!

Nå, ett år etter denne tråden, har jeg bestemt meg.

Unboxing til kommer til uken:cool: