Hvilken klokke til svigermor?

En quarts klokke til 50-80 klinger ikke bra i mine ører. Hvordan er disse urverkene og er det kun materialvalg og diamanter som gjør at prisen blir 50-80? Tror ikke hun ønsker å stille klokke titt og ofte så quarts burde kanskje på listen hvis ikke klokken brukes daglig.

Det er ofte bare materialvalg og diamanter som kan "forsvare" den høye prisen på disse quartzklokkene, ja...

Automatisk urverk og winder er nok en god løsning :)

Det er ofte bare materialvalg og diamanter som kan "forsvare" den høye prisen på disse quartzklokkene, ja...

Automatisk urverk og winder er nok en god løsning :)

Da kan hun jo like gjerne kjøpe seg et armbånd eller ring hvis gull og diamanter det er det viktigste, men det tror jeg heldigvis ikke det er. Tror vi får ta en tur innom Bjerke å Tidemann for å kikke litt :p

Nå kan vel ikke prisen på enkelte mekaniske klokker forsvares utelukkende av et ETA-verk heller (uten noe ønske om å dra opp den diskusjonen i denne tråden..).

Jeg er enig med Moore i at det slettes ikke bør være noen dum idé, med mindre hun har et eksplisitt ønske om et mekanisk verk. Det er ikke uten grunn at så mange flotte dameklokker leveres med quartz. Min bedre halvdel har denne også. I den sitter Breitlings Superquartz og hun har aldri klaget over urverket;)

a7135612a663-ss_main.jpg

Explorer I er nydelig, men skal denne kle en kvinne må hun være svært kvinnelig - for å si det sånn. En litt kraftig og "gubbete" svigermor vil ikke kle en så maskulin klokke, IMO.

Har du en svigermor som er "en svigersønns drøm" vil både Explorer og Sub bli flott på armen.

Explorer I er nydelig, men skal denne kle en kvinne må hun være svært kvinnelig - for å si det sånn. En litt kraftig og "gubbete" svigermor vil ikke kle en så maskulin klokke, IMO.

Har du en svigermor som er "en svigersønns drøm" vil både Explorer og Sub bli flott på armen.

Forsåvidt veldig enig. Gjelder (ikke minst) en Sub også.

En sånn svigermor, f.eks :grin:

izabel-goulart-and-rolex-explorer-1016-gallery.jpg