Hvilken Cocktailtime skal jeg velge?

Medlem
25. juli 2013
Innlegg
161
Er på jakt etter en ny klokke, og siden jeg er veldig fornøyd med Seiko kunne jeg godt tenke meg en Cocktailtime. Jeg har prøvd en hvit Cocktailtime på armen, men jeg synes den virket litt billig, men jeg tror det skyldes den kjipe lenka. Jeg synes både klokka med blå og grønn skive ser nydelig ut, men hvit er safe og elegant og går kanskje litt bedre til dressen. Hva mener dere?
49032280826_3ebec6e20d_w.jpg
49032502147_bbd7a14c8a_w.jpg

Dette er samlingen min så langt, og som dere ser er det mange svarte skiver i boksen per i dag.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: reldor og fredskijj
Det kommer litt an på.
Går du i dress bare ved høytidelige/festlige anledninger fungerer både den blå og den hvite/lyseblå helt topp.

Den grønne er veldig kul, men jeg tenker at den kanskje kan være vanskeligere å matche med resten av antrekket.
Både den og brune nevnt over er nok bedre som en av et utvalg, og kanskje ikke eneste dressklokke.

Bare mine to cent :)
 
Var hos urmakeren nå, og jeg må si at den grønne er utrolig kul! De hadde ikke den som heter Ice blue (den lyseblå), men de hadde The Spritzer (hvit skive med gullfargede visere). Jeg synes mye av spillet i skiva til sistnevnte forsvant, og den grønne fremsto som mye mer spennende. Jeg fikk ikke noe klart svar på hvordan den lyseblå skiva er i forhold til den hvite og gullfargede. Er det noen som kan si noe om spillet i skiva på den lyseblå skiva?

Bruken av dress begrenser seg til noen ganger i året, så jeg kunne tenke meg en klokke jeg kan bruke til hverdags og til dress. Så jeg har mer eller mindre landet på en den lyseblå skiva. Ser det ligger en mørkeblå skive på finn.no, så jeg er jo ikke helt låst uansett hva jeg velger.
 
Hvit skive med lysere brun lærreim er alltid en klassisk og stilfull vinnerkombinasjon. :)

e7fc7258a845792c1a36bd423077f020.jpg
 
Det skal jeg si meg enig i! Blir nok en sånn en ja. Jeg er bare litt usikker på om det er like mye "spill" i den lyseblå skiva, som jeg håper at det er.
Hvis noen har en til salgs, så er det bare å sende en PM :p
Edit: Klarte ikke å dy meg. Bestilte en ny en.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Todda