Hvilke valg har man ved bestillling av ny Rolex?

Frakken fordi man setter reim på en ss datejust? Ha ha. Noen er mer katolsk enn paven ;)

Er BMWen din franken hvis du bytter dekk? Felger? Hvis du setter på skiboks?

Jeg snakker om å skifte ut en større del med en uorginal del. Litt som å bytte panser med et driiitfett panser naboen mekket i kjelleren. Merkelig nok har jeg ikke så mye i mot NATO-stropper lengre, det er når man begynner å få tilsendt kinasydd strutselær at det blir fart i sakene.

Redigert:
Jeg snakker om å skifte ut en større del med en uorginal del. Litt som å bytte panser med et driiitfett panser naboen mekket i kjelleren. Merkelig nok har jeg ikke så mye i mot NATO-stropper lengre, det er når man begynner å få tilsendt kinasydd strutselær at det blir fart i sakene.
Blir vel mer som å kjøpe nye felger til bilen, som er produsert av en kvalitetsprodusent av ja... Nettopp felger. Ikke akkurat uvanlig

Jeg tror de fleste av oss er enige om at det er både moro og greit å prøve nye remmer på klokkene våre. Så kan vi være uenige om hvorvidt resultatet er vellykket eller ikke. Denne diskusjonen går vel mer på hvorvidt det er greit at forhandlere tilbyr å levere ur med uoriginale "deler". Jeg kjenner jeg har litt problemer med det, men respekterer at vi er forskjellige. :)

Når tråden først sklidd ut noe ... og for å svare på opprinnelig spørsmål:
"Hvilke-valg-har-man-ved-bestillling-av-ny-rolex?"

Du kan velge mellom Submariner 114060 og Submariner Date 116610 ;)

- håper trådstarter rukket å få de svaren han ville :)

Når tråden først sklidd ut noe ... og for å svare på opprinnelig spørsmål:
"Hvilke-valg-har-man-ved-bestillling-av-ny-rolex?"

Du kan velge mellom Submariner 114060 og Submariner Date 116610 ;)

- håper trådstarter rukket å få de svaren han ville :)

@adamskater: du bør prøve deg på en stand-up scene! Om du ikke allerede er der? Ler ennå:) Faktisk daglig av dine innlegg.

Edit: uten at dette innlegget hjelper med å få tråden på rett spor igjen:) Sorry trådstarter!

Redigert av en moderator: